Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de dotari pentru Centru de zi pentru persoane care necesita ajutor social


Anunt de participare numarul 92736/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECO MUNTENIA
Adresa postala: COMUNA PRUNDU JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Prundu, Cod postal: 087180, Romania, Punct(e) de contact: GIGI CRISTESCU, Tel.0246/245117, Email: [email protected], Fax: 0246/245120, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatii de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de dotaripentru Centru de zi pentru persoane care necesita ajutor social
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ComunaComana, judetul Giurgiu, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de dotaripentru Centru de zi pentru persoane care necesita ajutor social in cadrul proiectului Statie transfer deseuri si achizitia de uilaje pentru colectarea deseurilor menajere, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor social si renovare obiective culturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aragaz 4 ochiuri plita electrica si cuptor 2 buc
Hota aragaz 2 buc
Masa lucru cadru si blat inox 7 buc
Evier 1 buc
Dulapsuperpozabil 4 buc
Raft metalic-5 bucRobot bucatarie 1 buc
Dulap vestiar - 2 buc
Set vase bucatarie 1 buc
Set vesela 1 buc
Lada frigorifica 1 buc
Frigider 2 buc
Instalatie apa plata de baut 1 buc
Vitrina frigorifica 2 buc
Televizor color 1 buc
Cuier perete 5buc
Cuier pom 3 buc
Masa cadru inox 8 buc
Scaune cadru inox 20 buc
Fiset metalic 1 buc
Mese individuale studiu 30 buc
Scaune cadru metal 35 bucDOTARI MOBILIER SISTEM EDUCATIE
Scaune ergonomice 10 buc
Birou cu anexa calculator 10 buc
Cuier pom- 4 buc
Fiset metalic 4 buc
Calculator-1 buc
Dulap vestiar 20buc
Masina spalat automata 2 buc
Masa calcat + masina de calcat 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 62, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1240 RON.Garantia de buna executie a contractului: 3 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget localsi FEDER
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si sau straina sau asocieri de persoane juridice romane si sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: bilantul contabil la 31.12.2008 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica (Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului)
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 4
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
20%
Descriere:
3.
Garantie si postgarantie a bunurilor
20%
Descriere:
4.
Numar de zile pentru plata facturilor confirmate de beneficiar in limita termenului contractual
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 12:00
Locul: Comuna Prundu, satul Prundu Judetul Giurgiu, cod postal 087180 Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDER
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80, 021-319.51.81, 021-319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: BIRP 3191674, Cabinet 3191649, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECO MUNTENIA
Adresa postala: comuna Prundu, satul Prundu, judetul Giugiu, Localitatea: Prundu, Cod postal: 087180, Romania, Tel.0246245151, Email: [email protected], Fax: 0246245120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer