Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de lucrari pt sistem centralizat de canalizare,sistem centralizat de alimentare cu apa, reabilitare DC182, constructie centru ingrijire copii,com Cotmeana, Jud Arges


Anunt de participare numarul 96764/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COTMEANA (CONSILIUL LOCAL COTMEANA ARGES)
Adresa postala: COM. COTMEANA, SAT COTMEANA, JUD. ARGES, Localitatea: Cotmeana, Cod postal: 117305, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA MELCESCU, Tel.0248/242044, In atentia: d-nei Ghinea Liliana, Email: [email protected], Fax: 0248/242044, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Cotmeana
Adresa postala: Comuna Cotmeana, Sat Cotmeana, Judetul Arges, Localitatea: Cotmeana, Cod postal: 117305, Romania, Tel.0248.242.044, In atentia: d-nei Liliana Ghinea, Email: [email protected], Fax: 0248.242.066
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Cotmeana
Adresa postala: Comuna Cotmeana, Sat Cotmeana, Judetul Arges, Localitatea: Cotmeana, Cod postal: 117305, Romania, Tel.0248.242.044, In atentia: d-nei Liliana Ghinea, Email: [email protected], Fax: 0248.242.066
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Cotmeana
Adresa postala: Comuna Cotmeana, Sat Cotmeana, Judetul Arges, Localitatea: Cotmeana, Cod postal: 117305, Romania, Tel.0248.242.044, In atentia: d-nei Liliana Ghinea, Email: [email protected], Fax: 0248.242.066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de lucrari pt sistem centralizat de canalizare, sistem centralizat de alimentare cu apa, reabilitare DC182, constructie centru ingrijire copii, com Cotmeana, Jud Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cotmeana, Judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem centralizat de canalizare satele Costesti, Dealu Padurii, comuna Cotmeana; Sistem centralizat de alimentare cu apa satele Costesti, Dealu Padurii, comuna Cotmeana; Reabilitare drum comunal DC 182 km 1+633 - km 4+972 in comuna Cotmeana; Centru ingrijire copii sat Ursoaia comuna Cotmeana; in comunaCotmeana, judetul Arges.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem centralizat de canalizare satele Costesti, Dealu Padurii, comuna Cotmeana; Sistem centralizat de alimentare cu apa satele Costesti, Dealu Padurii, comuna Cotmeana; Reabilitare drum comunal DC 182 km 1+633 - km 4+972 in comuna Cotmeana; Centru ingrijire copii sat Ursoaia comuna Cotmeana; in comunaCotmeana, judetul Arges
Valoarea estimata fara TVA: 6, 306, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa FADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art.181; Certificate constatatoare privind taxa impozitelor; Certificat consatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizare de functionare; Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 2 ani(2007; 2008);
Cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani (2007; 2008);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: -informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate;
-lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;
-informatii privind masurile de protectie a mediului;
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii
Informatii privind capacitatea profesionala a firmei
Informatii privind standarde de asigurarea calitatii
Informatii privind standarde de sanatate sisecuritate ocupationala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 12:00
Locul: Primaria Cotmeana, Comuna Cotmeana, Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor;comisia de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare RuralaMasura 3.2.2. - Renovare, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bucuresti, Sectorul 3, Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 117000, Romania, Tel.021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Strada Victoriei, nr. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 117017, Romania, Tel.(0248) 219 374, Email: [email protected], Fax: (0248) 219 947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la comunicare rezultat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cotmeana, Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Comuna Cotmeana, Judetul Arges, Localitatea: Cotmeana, Cod postal: 117305, Romania, Tel.0248.242.044, Fax: 0248.242.066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer