Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Imobil, str. Albac"


Anunt de participare numarul 105166/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala:  str. Traian. nr. 27, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400046, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL LOGISTIC, Tel. 0264/401093, In atentia:  CIMPEANU SERGIU CRISTIAN, Email:  [email protected], Fax:  0264/401093, Adresa internet (URL):  http: //cj.politiaromana.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ- SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala:  STR. DECEBAL, NR. 26, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400046, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENTUL MARKETING SI ACHIZITII, Tel. 0264/401093, In atentia:  CIMPEANU SERGIU CRISTIAN, Email:  [email protected], Fax:  0264/401093, Adresa internet (URL):  http: //cj.politiaromana.ro/
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ- SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala:  STR. DECEBAL, NR. 26, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400046, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENTUL MARKETING SI ACHIZITII, Tel. 0264/401093, In atentia:  CIMPEANU SERGIU CRISTIAN, Email:  [email protected], Fax:  0264/401093, Adresa internet (URL):  http: //cj.politiaromana.ro/
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ- SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala:  STR. DECEBAL, NR. 26, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400046, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENTUL MARKETING SI ACHIZITII, Tel. 0264/401093, In atentia:  CIMPEANU SERGIU CRISTIAN, Email:  [email protected], Fax:  0264/401093, Adresa internet (URL):  http: //cj.politiaromana.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Imobil, str. Albac"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CLUJ NAPOCA, STR. ALBAC, NR. 15
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Imobil, str. Albac"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Imobil, str. Albac" conform specificatiilor din fisa de date si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 154, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 2% DIN VALOARE ESTIMATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic2.Certificate constatatoare din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
3. Cazier fiscal4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale , care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2007-2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2. Ofertantul va prezenta minim doua recomandari, din partea altor beneficiari/clienti
3. Autorizatie de livrare a produselor
4. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
357904
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 08:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 10:00
Locul: IPJ CLUJ, SERVICIUL LOGISTIC, CLUJ-NAPOCA, STR. DECEBAL, NR. 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANLE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI AVAND ACT DE IDENTITATE VALABIL SI IMPUTERNICIRE TIP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/404300, Fax:  0264/593866, Adresa internet (URL):  http: //www.curteadeapelcluj.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IPJ CLUJ, BIROULMARKETING SI ACHIZITII
Adresa postala:  STR. TRAIAN, NR. 27, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400046, Romania, Tel. 0264/432727, Fax:  0264/401093, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 19:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer