Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de piese de schimb si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule.


Anunt de participare numarul 10991/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Judetean de Ambulanta
Adresa postala: str. Marchian nr. 91, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710224, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Murariu, Tel.0231.535522, Email: [email protected], Fax: 0231.535522
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de piese de schimb si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul beneficiarului: str.Marchian, nr.91, cod postal: 710224, Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de piese de schimb si accesorii pentru autosanitare din parcul propriu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb si accesorii pentru autosanitare de diferite marci: Fiat, Iveco, Mercedes, TV-ARO si Dacia.
Valoarea estimata fara TVA: 374, 440RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea valorii estimate in functie de necesitati si bugetul alocat.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: cate 100 lei RON pentru fiecare lot.Garantie de buna executie: 3% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la CJASS Botosani.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii inainte de semnarea contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere: Formular 12A;
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181: Formular 12B;
c) Declaratie privind participarea la procedura: Formular 12C;
d) Autorizatie sau orice alt act edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
e) Certificat de inregistrare fiscala;
f) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului, copie xerox din care sa rezulte furnizarea de produse din gama celor cerute.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale;
b) Ultimul bilant contabil vizat de DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani: Formular 12D;
b) Recomandari din partea altor beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 5 contracte cu unitati similare.Minim 5 recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul beneficiarului: plata in numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 11:00
Locul: Sediul unitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe linga ANRMAP.
Adresa postala: B.dul. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Serviciului Judetean de Ambulanta Botosani.
Adresa postala: Str. Marchian, nr.91, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710224, Romania, Tel.0231535522, Email: [email protected], Fax: 0231535522
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer