Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse - panouri publicitare si materiale de promovare a proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic


Anunt de participare numarul 97290/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521152, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse - panouri publicitare si materiale de promovare a proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Complexul Muzeul Regiunii Portilor de Fier - Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de produse - panouri publicitare si materiale de promovare a proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic in vederea asigurarii vizibilitatii proiectului in conformitate cu manualul de vizibilitate pe Programul Operational Regional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31523200-0 - Panouri cu mesaje permanente (Rev.2)
22100000-1-Carti, brosuri si pliante tiparite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Panouri publicitare si materiale de promovare a proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic in vederea asigurarii vizibilitatii proiectului in conformitate cu manualul de vizibilitate pe Programul Operational Regional.
Cantitatile se gasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 183, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei- Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluieste de5% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic finantat in cadrul Axei prioritare 5 Domeniul major de interventie 5.1. din POR 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
- - Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor ;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.
5. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului( persoana juridica ) corespunde obiectului procedurii cod CAEN 7311 - activitati ale agentiilor de publicitate- pentru persoane fizice autorizata domeniul de activitate al ofertantului( persoana juridica ) corespunde obiectului proceduri
-nu sunt inscrise mentiuni .cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare ( faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 150.000 lei, echivalentul a 36.350 euro, la cursul de 1 Euro = 4, 126 lei (cursul Inforeuro al lunii martie 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte de livrari de produse in ultimii 3 ani
2. Informatii privind experienta similara
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
6. Contract de asociere
7. Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul a executat cel putin un contract similar de livrare de panouri cu mesaje permanente si de realizare de brosuri si pliante sau alte materiale publicitare similare ( bannere, afise, fluturasi ) in ultimii 3 ani in valoare de minim 40.000 lei3. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin a urmatoarelor utilaje si echipamente : - P.C - licenta operare calculator - imprimanta cu rezolutie minim 1440 x1440 dpi cu solvent real sau echosolvent ( pentru exterior ) sau echivalent pentru obtinerea unei calitati adecvate4. - Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Responsabil cu grafica cu studii in domeniub) Responsabil de contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str Traian, nr. 89, Dr Tr Severin, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic finantat in cadrul Axei prioritare 5 Dezvoltarea durabila sipromovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1. Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/ modernizarea infrastructurilor conexe din Programul Operational Regional 2007-2013.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BLVD N TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer