Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse de rechizite, papetarie si birotica pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 133368/24.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel. +40 735310550, Email: [email protected], Fax: +40 372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprinderi care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de produse de rechizite, papetarie si birotica pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sedii/locatii ale Soc. ENEL-cf. anexei 3(3.1.-3.8.)
la caiet. sarcini, din Mun. Bucuresti si jud:
Ilfov, Giurgiu, Timis,
Arad, Caras-Severin, Hunedoara,
Constanta, Calarasi, Ialomita,
Tulcea.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 043, 120 si 5, 107, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia trei acorduri cadru de furnizare produse cu primii trei clasati in urma aplicarii criteriului de atribuire. Canitatea minima va fi in limita a 40% din valoarea maxima a Acordului Cadru si care va reprezenta cel mai mare contract subsecvent-2043120.00 lei fara TVA .Nr. max. de contr. subsec. va fi stab.fct. de necesarul de achiz. al produselor.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie: achizitia de Achizitie de produse de rechizite, papetarie si birotica pentru societatile Grupului ENEL din ROMANIA, necesare desfasurarii activitatii autoritatii contractante sau asociatilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
30192700-8-Papetarie (Rev.2)
42964000-1-Echipament de birotica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sase grupe de produse de rechizite, papetarie si rechizite -continand 211 produse etalon.Valoarea minima a acordului cadru-2.043.120, 00 LEI fara TVA, resp.val.celui mai mare contr.subsecvent si val. maxima a acordului cadru-5.107.800, 00 LEI fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 043, 120 si 5, 107, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
102.156, 00 Lei (fara TVA)? 51.078, 00 Lei (fara TVA) pentru IMMIn situatia in care asocierea depaseste cerintele prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a fi incadrata in categoria IMM, criteriile legate de cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie vor fi indeplinite de catre asociati in proportie de 100% din valoarea ceruta in documentatia de atribuire.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: SC ENEL SERVICII COMUNE SA, RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 8.070, 78 fara TVA(calculat conform litera a.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct .Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-1;II)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-2;III)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F 2-3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii
- Ciprian Stefan- Director Adjunct Achizitii.Persoana responsabila cu achizitia: Maria Tauru. IV)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;V)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal , cu modifcarile si comletarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Formularele F2.1., F2.2. si F2.3. vor fi completate si depuse si de catre tertul sustinator. I)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor . Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani: trebuie sa fie mai mare sau egala, cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent multiplicat cu 2 in cazul intreprinderilor mari, respectiv 4.086.240, 00 lei, fara TVA si mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului in cazul IMM-urilor, respectiv2.043.120, 00lei, fara TVA.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume:
2008-1 euro=3.6827 lei
2009-1 euro=4.2373 lei
2010-1 euro=4.2099 lei
2011-1 euro=4.2379 lei
Informatii privind situatia economico-financiara-Bilantul contabil la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, de natura celor descrise in Caietul de Sarcini.si a caror valoare, fara TVA, insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta- respectiv: 2.043.120, 00 LEI fara TVA, respectiv prezentarea unui cumul de maxim de 3 contracte. Contractul/contractele pentru produsele cuprinse in lista de mai sus vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari si vor avea valoarea minima de mai sus.Certificarile de buna calitate vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: daca pe parcursul efectuarii livrarilor au fost inreg. neconformitati, receptii aman.Val. impusa se realiz. prin cumul din max. 3 contr. Se vor prez. copii de pe parti relevante din contr.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
Informatii privind echipamentele necesare pentru executarea contractului.Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca dispune de mijloace de transport corespunzatoare, pentru asigurarea furnizarii produselor
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu.
In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta.;
Informatii privind asociatii (daca este cazul)In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte-prezent.propriului dosar de calificare de catre asociat.
. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
Cerinte pentru tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia literei b) din formularul mentionat.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.3. prin care va declara pe propr
Mostre
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante. - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor decalitate, conform ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organ de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta invita la et. finala toti ofertantii care au depus oferte admisibile Invit. de particip. si notificarile de incepere a licit. el. vor fi generate si transmise automat de catre S.E.A.P., la adresa de posta electronica (e-mail). Obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat?pentru toate produsele-etalon- din anexele caietului de sarcini. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda-.1 (una) zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta dar nu pot vedea numarul de participanti inscrisi. Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Nu se va utiliza pasul de licitare electronica . Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi pret(pentru locul 1, 2 sau 3), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis si contractul va fi atribuit ofertantului a carui nou pret obtinut va fi mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 14:00
Locul: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la anuntul participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la e-mail [email protected] sau fax 0372.871.908, originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise pe e-mail sau fax in termenul limita si ulterior in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, in atentia Serviciului Achizitii, in atentia ?Maria Tauru. Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica (clarificari solicitate la documentatia de atribuire, oferta: documentele de calificare, ofertele tehnice, ofertele financiare, clarificarile solicitate de catre comisia de evaluare la oferta depusa etc.) se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator (i), in conformitate cu art. 5 alin. 3 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/28.09.2011.Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui nou pret obtinut va fi mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers.vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer