Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de sustinere a activitatilor de monitorizare si verificare la fata locului de catre personalul OIPSI


Anunt de participare numarul 74279/27.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Stefania Gudanescu, Tel.021/3114136, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/3114136, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de sustinere a activitatilor de monitorizare si verificare la fata locului de catre personalul OIPSI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de sustinere a personalul din cadrul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale pentru derularea activitatilor de monitorizare si verificare la fata locului- Scopul activitatilor de monitorizare si verificare este de a controla periodic stadiul implementarii proiectelor finantate din fonduri structurale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii de de monitorizare si verificare la fata locului a stadiului de derulare a proiectelor finantate din fonduri structurale
Obiectul contractului pentru lotul nr. 1 il constituie achizitionarea de servicii in vederea desfasurarii activitatii de monitorizare a proiectelor finantate prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE, Axa III -TIC pentru sectoarele privat si public de catre Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale - Directia Generala Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale.Obiectul contractului pentru lotul nr. 2 il constituie achizitionarea de servicii in vederea desfasurarii activitatii de verificare la fata locului (control) a proiectelor finantate prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE, Axa III -TIC pentru sectoarele privat si public, de catre Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei - Directia Generala Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 861, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara de participare: LOT I - 19.000 lei ; LOT II - 17.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul MCSI aprobat pentru anul 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 ACertificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat aferente luni februarie 2009Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale aferente lunii februarie 2009Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Formular 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12CFisa Informatii Generale - Formular 01
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluide pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere ofertei - pentru persoanele fizice/juridice din Romania
Autorizatia eliberata de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, care sa ateste calitatea de membru la CAFR
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit- pentru persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar, respectiv Bilantul contabil la 31.12.2008 cu sau fara inregistrarea la D.G.F.P. copie certificata pentru conformitate cu originalul
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului - Formular 02
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta CV-uri si documente doveditoare pentru urmatoarele categorii de personal, prin care sa se evidentieze urmatoarele cerinte minime
Lot I
Expert e-learning / e-guvernare-cel putin 2 experti
Expert e-sanatate - cel putin 1 expert
Expert retele de comunicatii electronice-cel putin 1 expert
Manager de proiect in domeniul IT- 1 persoana specializata in domeniul IT
Expert TIC - cel putin 2 experti
Lot IIExpert TIC - cel putin 3 experti
Auditor financiar-1 expertConsultanti financiari / experti contabili - cel putin 3 experti
Expert Achizitii Publice -cel putin 3 expertiSe vor prezenta CV-urile fiecarui expert propus si se va completa Formularul 03 - formular centralizator a expertilor propusi de ofertant. Fiecare expert propus va completa Formularul 04-Declaratie de exclusivitate si disponibilitate expert
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani Formular 12 I
Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani- Formular 12 E
recomandaride la beneficiarul contractelor-Formular 05
Pentru lotul 1 se solicita minim 2 experti e-learning / e-guvernare, minim 2 experti TIC5. Pentru lotul 2 se solicita experienta in domeniu financiar-contabil/ audit de minimum 2 ani a societatii/consortiului de societati care va presta serviciile solicitate. Este nevoie de minim 3 experti achizitii publice minim 3 consultanti financiari / experti contabili si 1 auditor financiar, din care minim 3 au participat efectiv la o misiune de audit in proiecte finantate din fonduri nerambursabile europene si minim 2 experti TIC
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Numarul expertilor suplimentari ofertati pentru fiecare domeniu solicitat in parte
25%
Descriere: se acorda pct. max. pt. nr. de experti suplim.
2.
Numarul misiunilor de monitorizare / verificare la fata locului efectuate suplimentar
25%
Descriere: se acorda pct. max. pt. nr. misiunilor suplim.
3.
Asigurarea logisticii aferente fiecarei misiuni de control, pentru echipa mixta
10%
Descriere: se are au in ved. transportul, cazarea, dotari
4.
Pret
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 13:00
Locul: Sediul MCSI, Bd. Libertatii, nr. 14, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc. ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale- Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Libertatii, nr. 14, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021/3114106, Email: [email protected], Fax: 021/3114119
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2009 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer