Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipament de incalzire, lucrari de modernizare/schimbare centrala termica - inlocuirea cazanelor in centrala termica de la Biblioteca Filialei Cluj-Napoca a Academiei Romane


Anunt de participare numarul 103274/01.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJ
Adresa postala:  REPUBLICII NR.9, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400015, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITRU PANTA, Tel. 0264-596889, Email:  [email protected], Fax:  0264-596889, Adresa internet (URL):  www.acad-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.acad-cluj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biblioteca Filialei Cluj-Napoca a Academiei Romane
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu, nr. 12-14, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400015, Romania, Tel. 0264595027, Adresa internet (URL):  www.acad-cluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipament de incalzire, lucrari de modernizare/schimbare centrala termica - inlocuirea cazanelor in centrala termica de la Biblioteca Filialei Cluj-Napoca a Academiei Romane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biblioteca Academiei Romane ? Filiala Cluj-Napoca, loc. Cluj-Napoca, str. M. Kogalniceanu, nr. 12-14, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- achizitia de echipamente (conform caiet de sarcini),
- executia lucrarilor necesare pentru inlocuirea echipamentelor si modificarea instalatiilor interioare (unde se impune),
- reproiectare instalatii: combustibil gaze naturale, verificat si avizat de verificator autorizat si obtinere acord de punere in functiune instalatie gaz natural
- utilizarea sistemului actual de evcuare a gazelor arse (se va folosi cosul de fum existent).- documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor necesare punerii in functiune a instalatiilor executate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
42961000-0-Sisteme de comanda si control (Rev.2)
45111300-1-Lucrari de demontare (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-3500 lei. Se constituie conform documentatiei de atribuire. Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului de achizitie, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata lunara pe baza sit. de lucrari acceptate de achizitor, conf. prev. contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori ec. trebuie sa fie legalizata - conditie necesara
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis conform cerintelor din documentatia de atribuire.
2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
3. Se va face dovada existentei unui punct de asigurare a service-ului pe teritoriul Mun. Cluj-Napoca, pentru echipamentele furnizate.
4. Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in sit. prevezute de art. 180 din OUG 34/2006.
5. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in sit. prevezute de art. 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil din ultimul an (2009) vizat si inregistrat de organele competente si balanta pe luna mai 2010.
2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani+recomandari din partea beneficiarului, lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani+min.3 recomandari din partea beneficiarului.
Informatii privitoare la personalul desemnat sa execute lucrarea conform D.A.
Autorizatii, in termen de valabilitate, pentru montarea si instalarea echipamentului conform D.A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 18:00
Locul: La sediul Academiei Romane Filiala Cluj-Napoca, str. Republicii, nr. 9, prin SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si membrii comisiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative. Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de echipamente. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu cea a ofertei. Operatorii ec. interesati sa viziteze locatia vor comunica, in scris, autoritatii contractante intentia lor in vederea programarii vizitei. Ofertantii vor intocmii propriile liste cu necesarul de cantitati de lucrari pentru echipamentele ce vor fi achizitionate si montate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CLUJ
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264595844, Email:  [email protected], Fax:  0264596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia Romana Filiala Cluj-Napoca
Adresa postala:  Str. Republicii, nr. 9, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400015, Romania, Tel. 0264592820, Fax:  0264596889, Adresa internet (URL):  www.acad-cluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 22:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer