Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de incalzire si lucrari de reparatii capitale la Centrala termica - inlocuirea cazanelor in centrala termica de la Institutul de Lingvistica si Istorie Literara S. Puscariu


Anunt de participare numarul 127676/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJ
Adresa postala:  REPUBLICII NR.9, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400015, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITRU PANTA, Tel. 0264-596889, Email:  [email protected], Fax:  0264-596889, Adresa internet (URL):  www.acad-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de incalzire si lucrari de reparatii capitale la Centrala termica - inlocuirea cazanelor in centrala termica de la Institutul de Lingvistica si Istorie Literara S. Puscariu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Lingvistica si Istorie Literara Sextil Puscariu, loc. Cluj-Napoca, str. Emil Racovita, nr. 19-21
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- achizitie echipamente de incalzire, - executie lucrari de demontare si inlocuire a conductelor, - lucrari de instalare echipamente de incalzire centrala inclusiv instalatii electrice aferente, - elaborare documentatiei finale pentru obtinerea avizelor necesare functionarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
42961000-0-Sisteme de comanda si control (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente pt. incalzire centrala
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 3000 lei. Se constituie conform documentatiei de atribuire.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata lunara pe baza sit. de lucrari acceptate de beneficiar, conf. prev. contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAsocierea grupului de operatori ec. trebuie sa fie legalizata - conditie necesara.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul", emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
3. Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006.
4. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.
5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil din ultimul an (2010) vizat si inregistrat de organele competente si balanta pe luna iunie 2011.
2. Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copie conforma cu originalul dupa cel putin un contractde livrari de produse si executie de lucrari similare realizate in ultimii 5 ani, cu o valoare de minim 100.000, 00 lei fara TVA, insotit de confirmare/certificare din partea beneficiarului.
2. Informatii privitoare la personalul desemnat sa execute lucrarea (CV-urile).
3. Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
4. Autorizatiile, in termen de valabilitate, cerute de normativele in vigoare pentru montarea si instalarea echipamentului pt. C.T.
5. Certificatul de conformitate CE pentru produsele/echipamentele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora (maxim 2 persoane din partea fiecarui ofertant).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative. Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de echipamente si lucrari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu cea a ofertei.Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti va putea fi facuta printr-o solicitare scrisa adresata conducerii institutiei. Operatorul economic interesat trebuie sa-si anunte intentia cu minim 48 ore inainte, la telefonul: 0745906415 - persoana de contact Florin Fulea, sau la e-mail: [email protected]. Vizitarea amplasamentului se poate face in zilele de 10 august 2011 si 12 august 2011 intre orele 9-15.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia Romana Filiala Cluj-Napoca
Adresa postala:  Str. Republicii, nr. 9, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400015, Romania, Tel. 0264592820, Email:  [email protected], Fax:  0264596889, Adresa internet (URL):  www.acad-cluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer