Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente de infrastructura, TIC, licente, aplicatii si servicii de montarea, dezvoltarea si implementarea lor pentru proiectul PLATFORMA E-EDUCATIE


Anunt de participare numarul 140210/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Tel. +40 213180336, In atentia: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 213180336, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente de infrastructura, TIC, licente, aplicatii si servicii de montarea, dezvoltarea si implementarea lorpentru proiectul PLATFORMA E-EDUCATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: 50 de unitati de invatamant din sectorul 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de infrastructura, TIC, licente, aplicatii si servicii de montarea, dezvoltarea si implementarea lorpentru proiectul PLATFORMA E-EDUCATIE IN SECTORUL 3 BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72265000-0 - Servicii de configurare de software (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rack si accesorii - 1 bucata, UPS - 1 bucata, Server ? 6 Buc, Sistem de stocare? 1 bucata, Switch ? 1 bucata, Echipament de conectivitate de tip SAN ? 1 bucata, Echipament de routare ? 10 bucati, Statii de lucru ? 100 bucati.; conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 381, 739RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 22.000, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.998, 17 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 2781 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art.87, in cazul in care ofertantii : isi retrag oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie nationala CN eligibila 572.857, 18;Contributie proprie 63.606, 98;Valoarea eligibila nerambursabila acordata din FEDR 2.543.884, 84;Contributie proprie neeligibila 1.201.390, 00.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formular 1, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular 3, Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 2, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- formular 5, Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 4, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii Contractante: ROBERT SORIN NEGOITA, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, ALINA SOCOBEANU, Anna Maria Vasile, Coralia Filip, Emilia Carabulea, Olimpia Stanca, Nicoleta Placinte, Dumitru Dorel Voievozeanu, Stan Raluca, Nicoleta Dinca, Buzduga Wan Pompiliu, CONSILIERI: TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NITU MIHAI, COSOCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHE LIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, HORCEA C-TIN TIBERIU, LOZINSCHI ADRIAN, LUNGU VASILE, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINA VALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, RAILEANU ALEXANDRU, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA
Formulare tip emise de organele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor: -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul Constatator poate fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de data incheierii contractului , ofertantului declarat castigator actele mai sus solicitate in original.Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii Generale, Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani: 2009, 2010, 2011, in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 4.300.000, 00 lei, echivalent in euro la nivelul cursului mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, (la cursul mediu B.N.R. valabil in 2009 - 4, 2373 lei ; in 2010 - 4, 2099 lei; si in 2011 - 4, 2379 lei). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul? in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in copie stampilata si scris conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ;
Experienta similara: Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii avand avand acelasi obiect cu actuala procedura de achizitii.
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - cv
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii.
Lista personalului cheie, responsabil pentru indeplinirea contractului , la care
se vor anexa CV-urile acestora.
Expertii cheie: Manager de proiect (pentru prezentul contract), Coordonator tehnic, Coordonator instruire si suport tehnic, Expert asigurarea calitatii, Expert analist si dezvoltator software educational, Designer grafica si dezvoltator continut digital interactiv, Dezvoltator continut digital interactiv, Coordonator stiintific dezvoltare continut educational multimedia, Instructor, Inginer Suport Tehnic, Expert securitate informationala
Ofertantul va furniza numai experti calificati care sa duca la indeplinire activitatile cerute in Caietul de Sarcini si este responsabil de activitatea lor si pentru atingerea rezultatelor cerute.Toti expertii care vor avea un rol important in implementarea contractului vor fi denumiti experti cheie. Pentru acestia se vor prezenta documente care sa ateste pregatirea profesionala si experinta acestora.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are,
eventual, intentia sa o subcontracteze.Se solicita completarea formularul atasat lista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?.
Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele
de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Informatii privind asocierea:
In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b)
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea
economica si financiara, III.2.3.a)Capacitatea tehnica si/sau profesionala,
III.2.3.b) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt
certificat echivalent).
In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind
raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si
de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in
asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii
asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului.
Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de
management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte-copie conform cu originalul, in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 11:00
Locul: PRIMARIA SECTOR 3, STR. PARFUMULUI NR 2-4, ETAJ 2, CAMERA 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR (pe baza actului de identitate - copie + original si imputernicire scrisa din partea operatorului economic)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie nationala CN eligibila 572.857, 18;Contributie proprie 63.606, 98;Valoarea eligibila nerambursabila acordata din FEDR 2.543.884, 84;Contributie proprie neeligibila 1.201.390, 00.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Daca exista ofertanti cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis care se va depune la Registratura Generala la o data si ora comunicata ulterior , urmand ca atribuirea contractulului sa fie facuta ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Atat documentele de calificare cat si propunerea tehnica si cea financiara vor fi semnate pe fiecare pagina in parte de reprezentantul imputernicit al firmei, dovada facandu-se prin imputernicirea semnata de reprezentantul legal al firmei, toate aceste documente vor fi insotite de un opis. Oferta tehnica va fi insotita de materialul documentar ce va dovedi caracteristicile fiecarui produs (prospecte, file de catalog, certificate de test, literatura de specialitate, desene, articole, publicatii, date, etc.). De asemenea, va fi inclusa o descriere detaliata a caracteristicilor/performantelor produselor oferite.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006 Art. 2562. 1)lit.a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR. PARFUMULUI NR. 2-4 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel. +40 0213180336, Fax: +40 0213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer