Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente IT, softuri si servicii (instalare/montare si configurare) pentru Colegiul National Moise Nicoara


Anunt de participare numarul 142288/02.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Ciobancan Iulian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bdul revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Imobile cam 22, Tel. +40 257281850-130, In atentia: Ciobancan Iulian, Email: [email protected], Fax: +40 257281450, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bdul revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Imobile cam 22, Tel. +40 257281850-130, In atentia: Ciobancan Iulian, Email: [email protected], Fax: +40 257281450, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bdul revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Ciobancan Iulian, Email: [email protected], Fax: +40 257281450, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente IT, softuri si servicii (instalare/montare si configurare) pentru Colegiul National Moise Nicoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul National Moise Nicoara, Arad Piata Moise Nicoara nr.1
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente IT, softuri si servicii (instalare/montare si configurare) pentru Colegiul National Moise Nicoara. Echipamentele sunt legate la reteaua existenta in sali de clasa, laboratoare, sala profesorala si spatii administrative
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30120000-6-Echipament de fotocopiere si de tiparire offset (Rev.2)
30191200-6-Retroproiectoare (Rev.2)
32412110-8-Retea internet (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 574, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GPeste de 30.000 lei. Dovada constituirii GP: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea AC (in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare, va fi eliberat de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul instrumentelor de garantare emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia. Conform art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.- Echivalentapentru o garantie de participare depusa in euro la cursul BNR se va raporta la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand oferta tehnica si financiara. Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9 acesta fiind prezentat o data cu GP inaintea deschiderii ofertelor.Nota: Suma care se va retine in cazul respingerii de catre CNSC a unei contestatii ca fiind nefondate se va calcula conform art.278^1 din OUG 34/2006 alin.1, lit.b, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.- Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bamcara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreririe Statului din cadrul orgamului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiintacontractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituira garantia de buna executie. Contul astfeldeschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.si seGarantia de buna executie se restituie dupa cum urmeaza: -in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din FEDRFinantare nerambursabila de la bugetul de statFinantare nerambursabila de la bugetul general al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul nr .5 Acest formular va fi prezentat si de catre asociat sau tertul sustinator daca este cazul
2. - Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 ?Formular nr 6. Acest formular va fi prezentat si de catre asociat . Tertul sustinator va declara faptul ca nu se incadreaza in prevederile art.181 lit.a, c indice 1 si d (daca este cazul)
3- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - Formular nr 7prezentat la capitolul Formulare
4.- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr 15 prezentat la capitolul Formulare
5.- Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese- Formular nr 8, prezentat la capitolul Formulare. Formularul va fi prezentat inclusiv de subcantractant si de tertul sustinator6. - Se solicita prezentarea certificatelor privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si local cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in ORIGINAL sau COPII certificate ?conform cu originalul?.Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Gheorghe Falca-PrimarTitiriga Catalin-ViceprimarBognar Levente-Viceprimar
CONSILIERI LOCALI : Mosneag OvidiuCziszter KalmanGalis FlorinMaris FlorinPistru GeaninaRotaru VioricaVlaicu-Hergane Traian-IonRus SilviuDolha IoanLupas MarinVarga GladCiupe IonelGligor TeodorMihuta TristanNicsanu MarcelaArdelean LiaCismasiu MarianaBalcea SergiuFarcas IoanGhilinta GheorgheLazurca AdrianMacra Claudia Anca-City ManagerEchipa de implementare a proiectului si comisia de evaluare: Giurgiu Lucia, Ciobancan Iulian, Farcas Marius, Stoica Olimpia, Pop Iuliana, Barbu Florica, Stepanescu Lilioara Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului prezentat in copie avand mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privitoare la rezultatul procedurii de atribuire, certificatul emis de ORC in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale : Ofertantii vor completa si prezenta fisa de Informatii generale , continand inclusiv date referitoare la nivelul mediu al cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani, medie care trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea Formularului Informatii generale ? Formular nr 4Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/euro este cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2012 :1 euro= 4, 4560 lei2011:1 euro = 4, 4379 lei2010:1 euro = 4.2099 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani ( se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor)
Experienta similara : Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani ( se considera ultimi 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor) , au derulat cel mult 3 contracte de furnizare similare a caror valoare cumulata sa fiede minim 1.500.000 lei fara TVA
Personal: Ofertantii trebuie sa declare personalul care vainstala si configura echipamentele IT (inclusiv softuri), precum si ca vor asigura service-ul pe perioada garantiei date de producator
Informatii privind asociatii
Ofertantul sau liderul Asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere.
In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatiilor individuali din cadrul asociatiei.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa sementioneze ca toti asociatiiisi asuma raspunderea solidara pentru executarea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata acontractului
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care oferta este declarata castigatoare ofertantul va prezenta acordurile de subcontractare legalizate inainte de data semnarii contractului
Informatii privind asigurarea calitatii furnizarii .
Ofertantii vor prezenta documente emise de oganisme nationale sau internationale acreditate , care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante , respectiv ISO 9001 sau echivalent , valabil cel putin pana la data limita de depunere aofertelor.
In cazul unei asociatii , aceasta conditiie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei. Nu se admit ofertanti / ofertanti asociati necertificati sau in curs de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Se completeaza -Formularul nr 19? Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate abn conformitate cu obligatiile contractuale.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/euro este cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2013:1 euro =4, 3793lei2012 :1 euro= 4, 4560 lei2011:1 euro = 4, 4379 lei2010:1 euro = 4.2099 lei? Se ve prezenta Declaratie de asigurare cu personal- Formular 22? Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind activitatea de service in perioada de garantie? In cazul in care ofertantul nu detine persoane de specialitate angajate permanent, se permite prezentarea de angajamente, si doar daca este declarat castigator ofertantul va incheia contracte individuale de munca cu persoanele de specialitate.Ofertantul va completa Lista cuprinzand asociatii Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere.? Ofertantul va completa Lista cuprinzand subcontractantii Formularul 12GPrezentare certificat ISO 9001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2013 10:00
Locul: B-dul Revolutiei nr.75, Directia Patrimoniu, sala 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect apartinand domeniului major de interventie : Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii socialeDomeniul major de interventie 3.4?Reabilitarea /modernizarea /dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare , universitare si a infrastructurii pentru formarea profesionala continua ?din cadrul POR 2007 - 2013
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii acestora.Clasificare CPVobiect suplimentar: 51610000-1- sisteme de instalare/montareechipamente IT
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer