Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE FURAJE PREPARATE PENTRU SUINE


Anunt de participare numarul 27770/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Adresa postala: Str. General Guse nr.3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Margasoiu, Tel.0234-524711, Email: [email protected], Fax: 0234-520852
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE FURAJE PREPARATE PENTRU SUINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctul de lucru G.A.Z. al Penitenciarului Bacau, str. Calea Barladului nr 257 Bacau , jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE FURAJE PREPARATE PENTRU SUINE, pe categorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURAJE PREPARATE total - 263.800 kg. min. - 474.500 kg. max din care:
*Furaj combinat porc gras 240.000kg min - 435.000kg max
*Furaj combinatpentruscroafe si vieri 22.500 kg.min - 37.500kg. max
*Furaj prestarter pentru purcei 1.300 kg.min - 2.000kgmax
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.09.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare - 3.200 lei;garantie buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea formularul 2
informatii generale formularul 3
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale la data de 31.07.2007, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala la data de 31.07.2007, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original saucopie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Obligatii contractuale in desfasurare
2.Autorizare pentru livrarea produselor(formularul 4)
3.Recomandari din partea altor beneficiari
4. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii Cerificarea managementului calitatii ISO 9001 sau documente ce demonstreaza procedura in curs de certificare.sau alte documente ce confirma certificarea calitatii si sigurantei produselor
5.Buletin de analiza la produsul ofertat + mostra de produs
6. Declaratie care contine informatii privind, adresa punctului de lucru, dotarile specifice(formularul 5)7.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate
8. Licenta de fabricatie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta cel putin un contract in desfasurare sau lista de contracte;se vor prezenta cel putin doua recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C/35774 din 08.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 12:00
Locul: Penitenciarul Bacau str. General Guse nr 3 Bacau, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL - SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.4, BACAU, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600356, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C.
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL PENITENCIARULUI BACAU
Adresa postala: STR. GENERAL GUSE NR. 3, BACAU, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600234, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer