Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Grup electrogen automat 630kVa si lucrari instalatii electrice aferente


Anunt de participare numarul 145584/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Informatica Feroviara SA
Adresa postala: Strada Gara de Nord, Nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010855, Romania, Punct(e) de contact: Florina IFTODE, Tel. +40 212232778, Email: [email protected], Fax: +40 212232779, Adresa internet (URL): www.infofer.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Soc.Com. cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: IT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Grup electrogen automat 630kVa si lucrari instalatii electrice aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Garii de Nord nr. 1 Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract Achizitieptr. Grup electrogen automat 630kVa si lucrari instalatii electrice aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitieptr. Grup electrogen automat 630kVa si lucrari instalatii electrice aferente
Valoarea estimata fara TVA: 991, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 15.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire a garantiei: a)Ordin de plata cu conditiaconfirmarii acestuia de banca emitenta in contul RO23 BTRL 0450 1202 3392 14XX deschis la Banca Transilvania -Gara de Nord.b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara de asigurari (in favoarea autoritatii contractante)Garantia de participare se poate constitui in leisau in valuta(echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se face la cursul BNRde la data publicarii anuntului de participare. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul siperioada de valabilitate stabilite conformcerintelor din documentatie atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original i va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul va constitui o garantie de buna executie in cuantum de 49.550 lei. Modul de constituire: a)Garantia de buna executie se va constitui si se va depune de operatorul economic la sediul autoritatii contractante, pana la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, al.(1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- FormularA.
-Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participant in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- Formular B
-Declaratie"Certificat de participare cu oferta independenta"- FormularC
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular D
Persoane cu functie de decizie in cadrul SC INFORMATICA FEROVIARA SAsunt;
-Mironescu Dorina-Director General, Ambrosa Adrian- Director Departament Informatica, -Muraru Mihaela -Director Economic Comercial, -Tudor Anca-Consilier Juridic, - Iftode Florina-Economist jr Achizitii, -Mircea Anghel-Administrator de sistem, Drob Cezar ?Administrator de sistem, Purica Viorel-Manager operational Infrastructura IT
-Certificat de atestare fiscalaemis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca nu are datorii, ca si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat Prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila insotita de mentiunea"conform cu originalul" semnata de catre reprezentantul legal, a unui certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) prin care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei carese depun ofertele -formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale privind confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila insotita de mentiunea"conform cu originalul" semnata de catre reprezentantul legal, a unui certificatde taxe si impozite locale (datorii la buugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie pe proprie raspundereprivind calitatea de participant la procedura.-Formularul A5.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. -Se va prezenta CERTIFICATUL CONSTATATOR emis de Oficiul RegistruluiComertului.Certificaul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila insotita de mentiunea "conform cu originalul" semnata de catre reprezentantul legal, a Certificatului constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Persoane juridice/fizice straine-Prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila inostita de mentiunea"conform cu originalul" semnata de reprezentantul legal al operatorului economic ofertantaunor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentelor prezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.
Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratiepe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a)-ca in termen de30 de zile de la comunicareainstiintarii vor prezentadovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b)-inaintea incheierii contractului, in cazul asocieriicu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinireaobligtiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrareaacestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, cf prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic feroviar pentru specificul acestui tip de lucrari.
(Autorizatia se va prezenta in copie, semnata si stampilatacu mentiunea "conform cu originalul")
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaaferenta ultimilor 3 ani(2010, 2011 si 2012)fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor -fisa de informatii generale.Cifra de afaceri medie anuala globala sa fie de minimum 1.982.000lei.Convertirea leu/euro, ptr ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: ptr.anul 2010 -1 euro =4.2848 lei, -pt anul 20111 euro=4.3197 lei -pt anul 2012 1 euro=4.4287 lei
-Prezentarea situatiilor financiare pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente, bilantuir auditate si/sau dupa caz, rapoarte de audit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular E-In copie semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produsesimilare executate in ultimii 3(trei)ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante furnizari si lucrari, si care vor contine valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari. -Ofertantul va prezenta cel mult 3 contracte care au avut ca obiect de livrare Grup Electrogen Automat si lucrari instalatii electrice
-Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se solicita ca ofertantii sa aiba in dotare minim urmatoarele utilaje ptr buna indeplinire a contractului:
-autocamion special de transport -1 buc
-automacara - 1 buc.
Utilajele se vor asigura in conformitate cu listele de cantitati intocmite de ofertant dar nu mai putin decat cele solicitate prin cerintele minime privind dotarile.
Se completeaza dupa caz, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular G.
Acord de subcontractare.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.
Acord de asociere
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pt indeplinirea contractului.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de beneficiar ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Din documentele depuse de catre ofertant trebuie sa reiasa ca acesta dispune de personal calificat pentru indeplinirea contractului in conformitate cu prescriptiile tehnice solicitate cu obiectul contractului.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate:
-1 Manager de proiect- care sa detina certificare profesionala(PMP sau echivalent) si experienta de cel putin 3(trei) ani in domeniu managementului de proiect
-1 responsabil tehnic cu executia, Inginer, atestat in domeniul electric.
-cel putin 3(trei) specialisti certificati de SC ELECTRICApe care ofertantul ii va utiliza pt realizarea proiectului
Se vor prezenta certificate care atesta implementarea sistemului decalitate
1. ISO 9001/2008 sau echivalent
2. ISO 14001/2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formular B1-Formular E1Ptr utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele aigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea pe toata perioada de executie delarata.Formular GFormularul B8Formularul B9Formularul B10Pt personalul de specialitate solicitat terbuie prezentate urmatoarele documente pt a face dovada experientei in domeniu: -CV-urile pers. de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectulprezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original.-Declaratii de disponibilitate pt intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contactului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire semnate in original-se vor prezenta certificate/diplome de studii ptr personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului.-in copie semnate si stampilate cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1429/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2013 13:00
Locul: SC Informatica Feroviara SA Str Garii de Nord nr. 1, Sector 1 Bucuresti (sala consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor(in baza imputernicirii semnate de reprezentantii legali)/ copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Referitor la clarifiari: Solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribui re se vor face numai in scris.Modul de transmitere: fax (021.311.02.30) si e-mail ([email protected]). Data limita de transmitere araspunsului la calrificari: conformprevederilor art.78, 79 din OUG nr.34/2006.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale si clasate pe primul loc se va face prin prezentareade noi oferte financiare cu noi preturi pentru produsele si lucrarile solicitate (in plic sigilat) care vor fi deschisede comisia deevaluare.Reprezentantii ofertantilorpot asista lala deschiderea ofertelor doarcu imputernicire scrisa si semnata de persoanele competente insotita de copia actuluide identitate(imputernicireava mentiona nivelul de delegare al reprezentantului).In cazul ofertantilor de altanationalitate decat cea romana, documentelevor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cupreved.art 256 ind.2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC INFORMATICA FEROVIARA SA -OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR GARII DE NORD NR. 1 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 080155, Romania, Tel. +40 2232778, Fax: +40 2232779
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer