Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hartie xerox si hartie termografica fax


Anunt de participare numarul 2894/21.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TG.JIU
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0253/216510, In atentia: ing. DUMBRAVA Cornel, Email: [email protected], Fax: 0253/ 213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TG.JIU
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0253/216510, In atentia: ng. DUMBRAVA Cornel, Email: [email protected], Fax: 0253/ 213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TG.JIU
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0253/216510, In atentia: ng. DUMBRAVA Cornel, Email: [email protected], Fax: 0253/ 213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie hartie xerox si hartie termografica fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg.Jiu, str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr. 3, jud Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hartie xerox format A4 si A3 precum si hartie termografica - fax
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21125690-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.1)
21125610-4-Hartie termografica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
hartie xerox format A4 - 4500 topuri, hartie xerox format A3- 100 topuri, role hartie fax - 2000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1000 lei pentru toate produsele oferite, in conformitate cu caietul de sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individuala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea certificalelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local, cu valabilitate la data de 25.01.2007
Documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare), dupa caz, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie functionare / altele echivalente, documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In conformitate cu documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil ultimul bilant contabil depus, vizat si inregistrat la institutia bancara competenta.
Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani. Valoarea minima 11500lei
Solvabilitatea patrimoniala ( capital propriu/total pasivx100) . Valoarea minima mai mare de 30 %
Lichiditate generala ( active circulante/datorii curentex100) . Valoarea minima mai mare de 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Produse similare livrate pe baza contractuala in ultimii trei ani.
Experienta similara ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare celor ofertate, iar valoarea minima realizata sa fie de minim 30000lei .
Se va prezenta copie dupa contractul respectiv si dupa procesul verbal de receptie din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Directiei Silvice Tg - Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 00:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Tg - Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia desemnata de autoritatea contractanta pentru deschiderea ofertelor si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul N.Titulescu Nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Tg.Jiu
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253/216510, Email: [email protected], Fax: 0253/213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer