Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie incaltaminte si genti de serviciu


Anunt de participare numarul 136606/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
directia silvica valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: ing.Dinu Dumitru, Fax: +40 250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
directia silvica valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: ing.Dinu Dumitru, Fax: +40 250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
directia silvica valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: ing.Dinu Dumitru, Fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie incaltaminte si genti de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul D.S.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie incaltaminte si genti de serviciu, ata pentru personal de teren cat si pentru personal de birou barbati si femei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
18813300-4-Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie incaltaminte si genti de serviciu
Valoarea estimata fara TVA: 221, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea contractului adica 4.424lei.Garantia sa fie valabila 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se poate constitui prin : Instr.de garant.emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari-Ordin de plata confirmat de catre o banca emitenta ;Cont de depunere RO81RZBR0000060001071076 ? Raiffeisen bank Rm.Valcea-Cu numerar la casieria D.S.Valcea-Garantia de participare trebuie constituita(garantia intrata in contul D.S.Valcea)pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor .In cazul in care garantia de participare nu este prezentata la data deschiderii ofertelor , precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus , respectiva oferta va fi consid. inaccept.si respinsa la sed. de deschid. 10% din val.contr.. Se poate constitui : - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari-Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , Certificat de participare cu oferta independenta , conf.Ordinului ANRMAP nr.314/2010 , Declaratie privind neincadraea in art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , aprobata cu modificarile si completarile ulterioare-persoanele cu functie de decizie sunt ing.Ion Oprescu-dir., ec.Gogonetu Constantin-dir.ec., ing.Cracana Cosmin-dir.tehn., ing.Dinu Dumitru, ing.Jinaru Adam, ec.Dumitrascu Ana, ing.Vaduva Vasile, CJ.Ababe Emanuela, certificate de atestare fiscala de la bugetul local si bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara datei de depunere a ofertei Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (copie certificata"conform cu originalul" sau copie legalizata) In cazul ofertantului clasat pe primul loc A.C.isi rezerva dreptul ca pana la comunicarea rezultatului procedurii sa solicite originalul acestui doc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilCifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putinegala cu valoarea achizitiei , adica 221.220lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara , ,Se vor prezenta mostre ale materialelor folosite pentru fiecare produs din caietul de sarcini (de 10cm x 10cm pentru fiecare material) intr-un clasor, etichetate corespunzator, insotite in mod obligatoriu de certificatele de conformitate pentru fiecare material prezentat Certificatepentru materialele folosite, Ofertantul trebuie sa prezinte lista cu livrari in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 221.220 lei
Operatorul economic trebuie sa prezinte ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 11:00
Locul: sediul D.S.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256, indice2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +04 250735840, Fax: +04 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer