Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie linie tehnologica de prelucrare a lemnului


Anunt de participare numarul 91712/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EXTINS SRL
Adresa postala: RM VALCEA, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240612, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA NISTOR, Tel.0350414792, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0350414792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Productie mic mobilier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie linie tehnologica de prelucrare a lemnului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str Calea Bucuresti , nr.56 , Rm. Valcea, judetul Valcea.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie linie tehnologica de prelucrare a lemnului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42642100-9 - Masini-unelte pentru prelucrarea lemnului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.camere de uscare 20mc+cabina de comanda si soft; buc 2
2. circular multilama buc 1
3. masina de rindeluit si profilat pe 4 fete buc 1
4. tocator de resturi buc 1
5. masina de brichetat+comutator automat cu semnalizare la umplere buc 1
Valoarea estimata fara TVA: 680, 112.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.01.2010 pana la 15.04.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 13.600 lei, iar garantia de buna executie este de 5% din valoare contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile
articolului 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala cu plata taxelor si
impozitelor catre bugetul consolidat al statului
(document original sau copie legalizatata).
Certificat de atestare fiscala cu plata taxelor si
impozitelor catre bugetul local (document
original sau copie legalizata).
1.Certificat constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile
inainte de data de deschidere, original sau copie
legalizata
2.Statutul societatii sau actul constitutiv
3.Copia certificatului de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniBilantul contabil aferent ultimului
exercitiu financiar vizat de Administratia
financiara la care este arondat
ofertantul, precum si raportarea contabila
intocmita la 30.06.2009 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este 1.360.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia pentru livrarea produselor eliberata de catre producator sau de catre un dealer autorizat al producatorului.
-autorizatia pentru producerea sau comercializarea
produselor pentru care depune oferta (pentru o mai
buna confruntare ofertantul va preciza producatorii
produselor furnizate)
-precizarea perioadei de valabilitate a autorizarii
-Lista principalelor livrari de produse similare
pe ultimii 3 ani
Recomandari din partea altor beneficiari -cel putin 2 (doua) recomandari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Experienta similara: realizarea in ultimii 3 ani a cel putin doua contracte similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 10:00
Locul: Str. Calea lui Traian nr 145, bl D4, sc B, Rm. Valcea, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial 2007-2013, Axaprioritara 1 Un sistem inovativ si ecoeficient deproductie, Domeniu de interventie DI.1 Investitii productivesi pregatirea pentru competitia pe piata aintreprinderilor , in special a IMMAUTORITATEA DE MANAGEMENT : Mimisterul Intreprinderilor Mici si Mijlocii
VI.3) Alte informatii
Documentatia este publicata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti- Sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, Nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucurresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40.21/310.46.41, Fax: 40.21/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile de la data luarii lacunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer