Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lubrifianti D. S. Bacau


Anunt de participare numarul 139643/12.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234519348
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234519348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lubrifianti D. S. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozite DS Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de lubrifianti: ulei motor, ulei hidraulic, ulei transmisie, vaselina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
09211400-5-Uleiuri pentru angrenaje (Rev.2)
09211600-7-Uleiuri pentru sisteme hidraulice si pentru alte utilizari (Rev.2)
09221100-5-Vaselina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor caietului de sarcini atasat prezentei documentatii de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 403, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul gar. de part. este de 8000 leib) Perioada de valabilitate a gar. de part.: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC ?original-plata in numerar la caseria D. S. Bacau, chitanta datata pana la data limita de depunere a ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe OP se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?licitatie lubrifianti?.-fila cec confirmata de banca emitentad) In cazul asociatiilor, gar. de part. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Gar. de part. nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui gar. de part. in conf. cu prev. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ulterioare, au obligatia de a face dovada privind numarul de salariati, cifra de afaceri pe ultimul an si valoarea activelor totale, prin atasarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?. In cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?.Gar. de part. se va constitui numai in lei.A.C. are dreptul de a retine gar. de part. in cond. prev. de HG 925/2006 art.87 si art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Restituirea gar. de part. se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul A.C.cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea gar. de part. se face in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia la sediul A.C
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare: - " Declaratie de eligibilitate ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare" , " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in orgnizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel, Manaila Gheorghe, Tabacaru Ioan, Popa Neculai, Popa Gheorghe, Szabo Alexandru, Caliap Animaria) .- Se va prezenta " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta " conform prevederilor Ordinului 314/2010.;
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , care sa ateste lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri. Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor
Completarea si prezentarea formularului " Informatii generale".
2. Prezentarea Bilantului contabil la 30.06.2012
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba cifra de afaceri globala anuala medie in ultimii 3 ani minim 800000 lei
Completarea si prezentarea formularului " Informatii generale"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul livrarii de produse similare . Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani. Prin contract similar intelegem contracte care au avut ca scop livrarea de produse similare.Prezentarea si completarea formularului " Lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani " precum si formularul " Experienta similara". Experienta similara va fi dovedita de prezentarea a cel putin unui document/contract/pv de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare, insotite de Recomandare din partea beneficiarilor, certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale . Nu se accepta contracte similare mai vechi de 3 ani. Obiectul contractelor de furnizare similare sa se regaseasca in lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au derulat in ultimii 3 ani minim un contract de furnizare produse similare in valoare de minim 282000 lei. Prezentarea a cel putin un contract de furnizare / document / proces verbal de receptie produse similare in valoare de minim 282000 lei. Se pot prezenta partile relevante din contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10463
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2012 10:00
Locul: sediul DS Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
S-a adoptat procedura de licitatie deschisa deoarece la nivelul RNP Romsilva valoarea cumulata pe acest cod CPV este mai mare de 125.000 euro. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi documente in plic sigilat, care sa contina noi preturi, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art. 256 (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - compartiment juridic
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234571905
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer