Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie mixtura asfaltica calda pentru reparatii DN de pe raza de activitate a DRDP Iasi


Anunt de participare numarul 77758/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, STR. GH. ASACHI, NR.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ing. Iulian-Catalin Dimache, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mixtura asfaltica calda pentru reparatii DN de pe raza de activitate a DRDP Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sectoare DN mentionate in Anexa nr.1 la Caietul de Sarcini din Documentatia de Atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de mixtura asfaltica calda BA 16 pentru reparatii DN, inclusiv transportul la locul de punere in opera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113700-2 - Materiale de reparatii rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
18.000 to mixtura asfaltica calda BAPC 16 defalcata pe loturi: - Bacau1.500 to- Barlad3.000 to- Botosani2.000 to- C-lung Moldovenesc2.500 to- Focsani1.000 to- Galati2.400 to- Iasi1.600 to- Piatra Neamt2.000 to- Suceava2.000 to
Valoarea estimata fara TVA: 5, 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de achizitiona suplimentar produse similare-art.6(3)din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala = 52.200 lei (defalcata pe loturi in Anexa B) prin OP in cont RO33RNCB0175008094080037-BCR Iasi sau SGB in original dupa modelul din documentatie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, conf. art.44 din OUG 34/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4.Certificatul de inregistrare emis de ORC-copie;5.Actul constitutiv sau statutul societatii-copie;6.Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFPANAF-copie;7.Certificat constatator emis de catre ORC de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor;8.Certificate constatatoare in original sau copie legalizata - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la datele 31.12.2007, 31.12.2008 semnate si vizate de DGFP;2.Balanta contabila la 31.05.2009;
3.Fisa de informatii generaleFormularul 14.
4.Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu au datorii la DRDP IASI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - nivelul minim al acesteia acceptat, nu va fi mai mic de 10.440.000 lei fara TVA(pentru toate loturile). Valorile pe loturi sunt prezentate in Anexa B.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de mixtura asfaltica in ultimii 3 ani, conform formularului 12D.
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, statiile de preparare a mixturii asfaltice, mijloace auto, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului formularul 12H.Ofertantii vor face dovada ca mixtura asfaltica va fi preparata intr-o instalatie prevazuta cu dispozitive de predozare, uscare, resortare, si dozare gravimetrica a agregatelor naturale, dozare gravimetrica sau volumetrica a bitumului si a filerului, precum si dispozitiv de malaxare a agregatelor cu liantul bituminos.Ofertantul va prezenta la licitatie in copie fata+verso+anexe autorizatiile/acreditarile laboratoarelor autorizate/acreditate cu care va efectua incercarile, impuse in prezentul caiet de sarcini, la prepararea si punerea in opera a mixturii asfaltice. In cazul in care laboratorul respectiv nu apartine furnizorului mixturii se vor prezenta si contractele de prestari servicii incheiat intre furnizorul mixturii si laboratoarele respective. Autorizatiile/Acreditarile laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profilele autorizate/acreditate toate determinarile de laborator mentionate in prezentul caiet de sarcini si trebuie sa fie in termenul de valabilitate.
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, conform formularului 12I.
4.Sistemul propriu de conducere si asigurare acalitatii.
5.Declaratie pe propria raspundere pentru insusirea clauzelor contractuale din documentatia de atribuire. Obiectiunile la modelul de contract se pot face numai in perioada precizata de art. 78 si 79 din O.U.G. 34/2006. Eventualele observatii la modelul de contract se vor transmite achizitorului in perioada de clarificari prevazuta.
6.Declaratie pe propria raspundere privind insusirea cerintelor din Caietul de Sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract de livrare produse similare de minim 1.044.000 lei fara TVA (valoare pentru toate loturile). Valorile defalcate pentru loturi sunt prezentate in Anexa B.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conf. cu art.73, alin(2)/OUG nr.34/2006(A), autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a licitatiei dschise. Detalii in FDA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 10:00
Locul: sediul DRDP Iasi, din Iasi, str. Gh. Asachi, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori, max. 2 delegati din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata atat prezentului anunt cat si postata pe site-ul www.drdpiasi.ro si poate fi consultata si descarcata fara restrictii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.21.78.08
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. - S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer