Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie mixtura stocabila preparata la cald cu bitum fluxat pentru SDN Craiova – 250 to


Anunt de participare numarul 87607/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: ÂCALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: ÂCraiova, Cod postal: Â200768, Romania, Punct(e) de contact: ÂDEPART. ACHIZ PUBLICE, Tel.Â0251/408735, In atentia: ÂEC. NEDELCU DELIA, Email: Â[email protected], Fax: Â0251/482231, Adresa internet (URL): Âwww.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mixtura stocabila preparata la cald cu bitum fluxat pentru SDN Craiova – 250 to
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mixtura stocabila preparata la cald cu bitum fluxat pentru SDN Craiova – 250 to
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
250 tone
Valoarea estimata fara TVA: 147, 612RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare = 1.450 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau sa fie emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor. Se vor prezenta in original sau copie legalizata; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala in copie; Autorizatia pentru livrarea produselor (numai pentru comercianti) conform formular B3 completat de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie prezentata legatura dintre producator si ofertant (formular B3a).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006;
-Bilant contabil pe anul 2008 vizat si inregistrat la Organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) . Se va completa formularul C1. De asemenea operatorul economic trebuie sa faca dovada incheierii si finalizarii, in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006), a cel putin 2contracte de produse similare. Se va atasa copia celor 2 contracte, precum si recomandari din partea beneficiarilor cu mentiunea calificativului „bine ” sau „foarte bine”.
Recomandarile pot fi inlocuite de Documentul constatator emis de beneficiar la finalizarea contractului , intocmit si eliberat conform art.97' din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Se solicita completarea formularului E cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice;
-copie dupa certificatul ISO 9001 sau echivalent, la producator;
-Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de produse sau prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, atat la producator cat si la comerciant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea„Documentatie si clarificari” a anuntului de participare publicat in SEAP. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura deatribuire, vortransmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe propria raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea „Documentatie si clarificari”.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: Âstr. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: ÂCraiova, Cod postal: Â200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021/3104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021/3104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxin 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegalin conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: ÂStr. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: ÂCraiova, Cod postal: Â200768, Romania, Tel.Â0251/408700, Email: Â[email protected], Fax: Â0251/482231, Adresa internet (URL): Âwww.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer