Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina EURO 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 123122/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SERVICIUL TRANSPORT VOLUNTARI SRL
Adresa postala:  Bvl. Dunarii, nr. 71, Voluntari, Jud. Ilfov, Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania, Punct(e) de contact:  Visenescu Robert, Tel. 031-436.99.21, Email:  [email protected], Fax:  031-436.99.22, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
S.C. Serviciul Transport Voluntari S.R.L. ?autoritate contractanta in sensul art. 8 lit. d) din O.U.G. 34/2006 (activitate relevanta : transport)
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie motorina EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: adresa postala: Bd. Dunarii, nr. 71, Oras Voluntari, Jud. Ilfov, cod postal 077190, Romania,
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de motorina Euro 5 si asigurarea, ca facilitate, o solutie conforma tuturor normelor in vigoare de depozitare motorina pentru perioada de desfasurare a contractului, un sistem de stocare si distributie carburanti , cu o capacitate nu mai mica de 20.000 l , pe care il va instala in incinta punctului de lucru al achizitorului, din Voluntari, Bd. Dunarii, nr. 71, precum si o solutie netransmisibila de asigurare a alimentarii cu carburant din depozitul oferit exclusiv in rezervoarele autovehiculelor din dotarea achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala de motorina EURO 5:
minim = 245.000 litrii
maxim = 280.000 litrii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 355, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :5, 135.20 lei prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii - Bugetul alocat autoritatii contractante pe perioada derularii contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea/ Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006/ Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat/ Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale/pentru persoane juridice straine: documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil si contul de profit si pierderi/ Fisa de informatii generale - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare/ Formularul de oferta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara/ declaratie privind dotarea cu mijloace de transport si distributie/ Lista statiilor de distributie combustibili auto/ niveluri de performanta/caracteristici ale produselor oferite/declaratie de conformitate a produsului/raport de incercari, care sa ateste incadrarea in normele minime de poluare Euro 5/certificat emis de o autoritate competenta care sa ateste existenta verificarii metrologice pentru autocisterna de transport carburant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 13:00
Locul: Adresa autoritate contractanta: Bd. Dunarii nr. 71, Oras Voluntari, Jud. Ilfov, Cod postal 077190
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art. 33 alin. 2 din HG 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021-310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare celei care s-a luat la cunostinta, in conditiile prezentei O.U.G., despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic
Adresa postala:  Adresa postala: Bd. Dunarii, nr. 71, Oras Voluntari, Jud. Ilfov, ,Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania, Tel. 031.436.99.21, Email:  [email protected], Fax:  031.436.99.21
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer