Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PACHET CONSUMABILE MEDICALE A.T.I.


Anunt de participare numarul 141872/08.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022104, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN DANIEL BINA COMANESCU, Tel. +40 213243312, Email: [email protected], Fax: +402 13243296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PACHET CONSUMABILE MEDICALE A.T.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 281.52 si 2, 312, 024RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PACHET CONSUMABILE A.T.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE PACHET CONSUMABILE MEDICALE A.T.I. in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele se vor incheia lunar in functie de necesitati si finantare, Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, conform Art.66 din H.G. 925/2006, este de: 120.956, 00 lei fara TVA
Cantitatea minima si maxima a celui mai mare contract subsecvent:
Casca CPAP CASTAR buc. min 46 max 100
Circuit aparate ventilatie standard buc. min 240 max 960
Circuit anestezie cu port de monitorizare buc. min 1200 max 1920
Masca anestezie cu valvanr 3buc. min 720 max 960
Masca anestezie cu valvanr 4 buc. min 720 max 960
Masca anestezie cu valvanr 5 buc. min 720 max 960
Masca anestezie cu valvanr 2 buc. min 360 max 720
Balon calibrare 3L buc. min 120 max 240
Balon calibrare 2 L buc. min 48 max 192
Balon calibrare 1 L buc. min 24 max 120
Circuit ventilatie antimicrobian ? ioni de argint buc. min 120 max 240
Kit nebulizare adultibuc. min 600 max 1800
Kit nebulizare pediatric buc. min 600 max 960
Canule nazale adult buc. min 1200 max 2400
Racord sistem ventilatie cu port pentru bronhoscopie buc. min 960 max 1920
Tub prelungitor pentru circuit respiratorbuc. min 1200 max 1920
Pipe Guedel nr 5 buc. min 816 max 1200
Pipe Guedel nr 4 buc. min 816 max 1200
Pipe Guedel nr 3 buc. min 816 max 1200
Pipe Guedel nr 2 buc. min 168 max 360
Pipe Guedel nr 1.5 buc. min 168 max 360
Ham silicon masca CPAP buc. min 5 max 10
Dispozitiv de ingrijire bucala antimicrobian buc. min 1200 max 3000
Tub aspiratie din silicon cu terminatie palnie-palnie buc. min 1200 max 3000
Sonde IOT cu balonas nr 9 buc. min 120 max 240
Sonde IOT cu balonas nr 8, 5 buc. min 120 max 240
Sonde IOT cu balonas nr 8 buc. min 1680 max 1920
Sonde IOT cu balonas nr 7.5 buc. min 1680 max 2400
Sonde IOT cu balonas nr 7 buc. min 1680 max 2400
Sonde IOT cu balonas nr 6.5 buc. min 144 max 240
Sonde IOT cu balonas nr 6 buc. min 144 max 240
Sonde IOT cu balonas nr5.5 buc. min 144 max 240
Sonde IOT cu balonas nr 5 buc. min 144 max 240
Sonde IOT cu balonas nr 4.5 buc. min 144 max 240
Sonde IOT flexometalice nr 8 buc. min 408 max 600
Sonde IOT flexometalice nr 7.5 buc. min 408 max 600
Sonde IOT flexometalice nr 7 buc. min 408 max 600
Sonde IOT flexometalice nr 6.5 buc. min 240 max 360
Sonde IOT flexometalice nr 6 buc. min 120 max 240
Sonde IOT flexometalice nr 5.5 buc. min 120 max 240
Sonde IOT flexometalice nr 5 buc. min 120 max 240
Sonde IOT flexometalice nr 4.5 buc. min 120 max 240
Filtre antimicrobiene pentru circuite respiratorii buc. min 2040 max 2400
Filtre antimicrobiene ventilator buc. min 2040 max 2400
Calce sodata buc. min 120 max 240
Masca laringiana I-gel nr 3 buc. min 240 max 480
Masca laringiana I-gel nr 4 buc. min 240 max 480
Masca laringiana I-gel nr 5 buc. min 240 max 480
Masca laringiana flexometalica Solus nr 3 buc. min 120 max 240
Masca laringiana flexometalica Solus nr 4 buc. min 120 max 240
Masca laringiana flexometalica Solus nr 5 buc. min 120 max 240
Masca noninvaziva cu ham S buc. min 240 max 480
Masca noninvaziva cu ham M buc. min 240 max 480
Masca noninvaziva cu ham L buc. min 240 max 480
Masca oxicen cu punga rezervor adult buc. min 600 max 960
Masca oxigen pentru traheostomiebuc. min 48 max 240
Dispozitiv de sustinere tubulatura buc. min 2 max 7
Tub monitorizare gaze si agent anestezic buc. min 720 max 960
Conector in Tbuc. min 480 max 960
Conector in unghi dreptbuc. min 480 max 960
"circuit anestezie silicon, pediatric, completresterilizabil " buc. min 5 max 10
Mansete de presiune perfuzie buc. min 10 max 14
Circuit anestezie silicon, adult , complet resterilizabilbuc. min 5 max 10
Dispozitiv evidentiere vase buc. min 240 max 360
Masca oxigen adulti buc. min 1920 max 2400
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 281.52 si 2, 312, 024RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii, de catre o societate bancara (formularul nr. 1) sau de o societate de asigurari, virament bancar (contul: RO50TREZ4215006XXX006715, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal: 14989140) sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare, la data si ora limita pentru depunerea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului.Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Bd. Basarabia, nr. 49-51, sector 2 , Biroul Achizitii Publice, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei, Cuantumul garantiei de participare: 23.120, 24 leiIn cazul in care la procedura de atribuire se prezinta un operator economic strain cursun BNR pentru echivalenta lei/valuta, va fi cel din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., doar pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste pragul de 125.000 de euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului.Garantia se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conf. form. nr. 8) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile Art.86 Alin.2 ? 4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din contractele incheiate cu CAS ILFOV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului 1 completat.
Documentul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita formularul 2 completat. Documentul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul 6 completat.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul nr. 10 '. Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda
sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Dr. Eduard Armeanu ? Manager, Ec. Iacob Cristina ? Dir. financiar contabil, Dr. Elena Popescu ? Director medical, Dr. Soare Ionut ? Medic specialist A.T.I., Ec. Bina Comanescu Marian Daniel ? Sef birou achizitii publice, Ec. Ilea Adriana Lucia ? Economist birou achizitii publice, Ec. Andrei Vasilica Cristina - Economist birou achizitii publice, Jr. Andrei Ioana ? Consilier Juridic va fi exclus din procedura de atribuire -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/ 2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data de 31.12.2011 sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul: bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc.
- Se solicita formularul 3 completat din care sa reiasa cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani precum si media anuala. Informatiile cuprinse in fisa vizeaza
activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile
respective sunt disponibile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil la data de 31.12.2011Se solicita formularul 3-Informatii generalePentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR/BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va
completata conf. formularului nr. 4. Livrarile de produse se confirma prin
prezentarea cel putin a unui certificat/document/parti relevante
contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori
de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse.
Ofertantul va avea implementat certificat de calitate EN ISO 9001, sau echivalente cu acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita formularul 4-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document/parti relevantecontract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirmelivrarea de produseOfertantul va preznta in certificat de calitate EN ISO 9001, sau echivalente cu acestea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256 ^(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 10 zile zile incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BD. BASARABIA N. 49-51, SECTOR 2, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022104, Romania, Tel. +40 213243312, Email: [email protected], Fax: +40 213243296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer