Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentu autovehiculele de import si indigene aflate in dotarea DRDP Cluj?


Anunt de participare numarul 145252/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentu autovehiculele de import si indigene aflate in dotarea DRDP Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Atelierul de reparatii al prestatorului/furnizorului si DRDP Cluj Central (str. Decebal nr.128), respectiv SDN 1-8
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere pentu autovehiculele de import si indigene aflate in dotarea DRDP Cluj.Contractul implica pe langa furnizare de piese de schimb si servicii de reparatii si intretinere sau inlocuirea pieselor de schimb
lot 1: Marca Mercedes, lot 2: Marca Nissan, lot 3: Marca BMW, lot 4: M arca Kia, lot 5: Marca Hyundai, lot 6: Marca Fiat, lot 7: Marca Renault, lot 8: Marca Opel, lot 9: Marca Daewoo, lot 10: Marca Skoda, lot 11: Marca Peugeot, lot 12: Marca Volkswagen si lot 13: Marca Ford
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform precizarilor din Caietului de sarcini/Anexa 1.1 si Anexa nr.2
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P.in cuantum total de 13.000 lei, reprezentand 2.968, 44 euro raportata pe loturi astfel: lot1=270lei/61, 65euro;lot2= 265lei/60, 51 euro;lot3=270lei/61, 65 euro;lot4=255lei/58, 23euro;lot5=790lei/180, 39euro;lot6=2.150 lei/490, 93 euro;lot7=2.300lei/525, 19 euro;lot8=2.950lei/673, 61euro;lot9=450lei/102, 75euro;lot10= 255lei/58, 22 euro;lot11=2.230lei/509, 20euro;lot12=560lei/127, 87euro;lot13=255lei/58, 23euro, eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari.Pentru op. ec. care constituie GP in alta valuta, data la care se va face echivalenta este data publicarii Anuntului de participare la cursul afisat de BNR.IMM-urile beneficiaza de 50%reducere.Per.de valab.a GP va fi egala cu per.de valab. a ofertei de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor G.P.?se va marca Form.III.1/6.G.P. se poate depune prin: a)Instr. de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (nu se admit copii) sau b)Chitanta emisa de caseria aut.contr.in original/copie sau c)Virament bancar (OP sau fila CEC )?confirmat de banca-original/copie.Contul IBAN nr.RO07RNCB0106026605750001 deschis la B.C.R.sucursala Cluj2.Decl.pe proprie raspundere-se completeaza Form.III.1.1/a.Conf. art.278^1/OUG 34/2006, aut.contr. va retine contestatorului din G.P.suma de: lot8=1.475 lei/336, 80 euri; ( deoarece este singurul lot care se incadreaza in prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/2006). Nota: a)G.P.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. La sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conform.cu Acordul de Asoc..G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Form.III.1.1/b. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca ofertantul alege varianta "retineri succesive", acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de0, 5% din pretul contractului. Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii pentru lucrari de intretinere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE:
1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este
cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata
pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG
34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor
de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care
se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat,
subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.
Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional ing. Eugen Cecan
? Director economic ec. Aneta Visan
? Director adjunct investitii in Teodor Gorcea
? Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan
? Sef Departament Juridic cj. Luminita Negu
? Sef Departament Intretinere ing. Vasile Sabau
? Sef Comp. Avizare Contracte si CFP ec. Nicoleta Gherman? Sef Comp. Contracte cj. Crina Lapusan
? Sef Serviciu Mecanizare ing. Emil Hanganu
9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent
- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul" Cerinta 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Acest document trebuie sa fie relevant pt. autoritatea contractanta ca informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta 2Autorizatie Tehnica de Functionare pentru clasa I, clasa II si clasa IV - emisa de Registrul Auto Roman conform O.G. nr. 82 din 24.08.2000, respectiv legea nr. 222/22.05.2003 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, nr. 367/29.05.2003 (actualizata) ? RNTR 9, respectiv valabila la marca/tipul de autovehicul/ lot pentru care se depune oferta sau contracte de colaborare.- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b2. NOTA 2: In cazul in ca ofertantul colaboreaza cu persoane fizice/operatori economici acesta va prezenta un contract de colaborare cu acestia.Acestia trebuie sa faca dovada ca are autorizatii necesare pentru lucrarile la care se angajeaza in baza contractului de colaborare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012.
Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea:
lot 1: Marca Mercedes=27.000 lei fara TVA;
lot 2: Marca Nissan=26.500 lei fara TVA;
lot 3: Marca BMW=27.000 lei fara TVA ;
lot 4: Marca Kia=25.500 lei fara TVA;
lot 5: Marca Hyundai=79.000 lei fara TVA ;
lot 6: Marca Fiat=215.000 lei fara TVA;
lot 7: Marca Renault=230.000 lei fara TVA;
lot 8: Marca Opel=295.000 lei fara TVA ;lot 9: Marca Daewoo=45.000 lei fara TVA ;
lot 10: Marca Skoda=25.500 lei fara TVA ;
lot 11: Marca Peugeot=223.000 lei fara TVA;
lot 12: Marca Volkswagen=56.000 lei fara TVA ;
lot 13: Marca Ford=25.500 lei fara TVA.
NOTA: IMM-urile beneficeaza de 50% reducere. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv(2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro.Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in Lei.
(2010? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro=4, 2379 Lei, 2012 - 1 EURO= 4, 4560 lei).
Informatii suplimentare/Detalii Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a fertantului/candidatului, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art.
186/OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mod de indeplinire: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? se va marca Formularul nr.III.2.2/1.1 ;III.2.2/1.2 ;III.2.2/1.3, Modalitatea de indeplinire Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani - FormularulIII.2.2/a1, III.2.2/a2, III.2.2/a3.Nota: Pot fi depuse de ofertant, ofertant asociat si subcontractant.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?angajament ferm ? al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. "Angajamentul ferm" -Form.III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta1:
Prezentare generala: lista cu principalele furnizari in ultimii 3 ani;
Cerinta2:
Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul
Cerinta nr. 3- Experienta similara
Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani in acest
sens ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea a
minim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulate sa fie:
lot 1: Marca Mercedes=6.750 lei fara TVA respectiv 1.541, 31 euro fara TVA;
lot 2: Marca Nissan=6.625 lei fara TVA respectiv 1.512, 76 euro fara TVA;
lot 3: Marca BMW=6.750 lei fara TVA respectiv 1.541, 31 euro fara TVA;
lot 4: Marca Kia=6.375 lei fara TVA respectiv 1.455, 68 euro fara TVA;
lot 5: Marca Hyundai=19.750 lei fara TVA respectiv 4.509, 75 euro fara TVA;
lot 6: Marca Fiat=53.750 lei fara TVA respectiv 12.273, 37 euro fara TVA;
lot 7: Marca Renault=57.500 lei fara TVA respectiv 13.129, 65 euro fara TVA;
lot 8: Marca Opel=73.750 lei fara TVA respectiv 16.840, 21 euro fara TVA;
lot 9: Marca Daewoo=11.250 lei fara TVA respectiv 2.568, 85 euro fara TVA;
lot 10: Marca Skoda=6.375 lei fara TVA respectiv 1.455, 68 euro fara TVA;
lot 11: Marca Peugeot=55.750 lei fara TVA respectiv 12.730, 05 euro fara TVA;
lot 12: Marca Volkswagen=14.000 lei fara TVA respectiv 3.196, 78 euro fara TVA;
lot 13: Marca Ford=6.375 lei fara TVA respectiv 1.455, 68 euro fara TVA.
Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro.Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro( 2010? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro
=4, 2379 Lei, 2012 - 1 EURO= 4, 4560 lei).
Nota: Pot fi depuse de ofertant, ofertant asociat, subcontractant.
Cerinta nr.4: Nominalizarea resurselor tehnice care vor participa direct la indeplinireacontractului:
1.Dotari minime:
1.1 Atelier de intretinere si reparatii propriu dotat cu echipamente necesare, necesare sau angajament de punere la dispozitie.
1.1.1. Op. ec. va face dovada ca are cap. tehn.de a presta serviciile.Dovada se va face prin dotari proprii, contracte de prestari servicii, inchirieii, angajamente, contracte de comodat sau echivalentatelier reparatii dotat cu minim 4 elevatoare;
atelier de tinichigerie si vopsitorie proprie;atelier reparatii electrice;stand de probat frane sau contract de prestari servicii;stand de reparare si incarcare sistem climatizare;
tester electronic pentru diagnosticat defectiuni autovehicul;
stand de reglat directie propriu;
1.1.2.Statii de efectuare ITP sau contract de prestari servicii incheiat cu un op.ec. Autorizat;
1.2 Autovehicul cu platforma pentru tractarea autovehiculelor defecte care nu se mai pot deplasa pana la service sau angajamente/precontract de inchiriere platforma, oferta clasata pe primu loc va prezenta contractul incheiat cu persoane fizice/operatori economici specializati;
1.3. Detinerea unui punct de lucru in localitatea Cluj-Napoca
1.4. Certificat de conformitate si calitate a pieselor de schimb emis de producatorul (importatorul) vehiculului sau echipamentului pentru care se depune oferta, conform legislatiei in vigoare RNTR 4 (Ordinul nr. 2135/08.12.2005) autorizat.
Nota: ?Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de catre ofertant.
?Autoritatea contractanta stabileste , ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform ?Caietului de sarcini?.
ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din procedura.
Cerinta nr.5: Declaratie privind informatii de personal, Nominalizarea
-responsabilul de contract;
-responsabilul cu calitatea;
-persoanele implicate direct in mentinerea in stare de operativitate a
autovehiculelor (mecanic, electrician, etc).
CV-urile, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat
Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul)(art. 190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4 / HG 925/2006 ctualizata).
Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Implementarea Standardului de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent/Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 14001 sau echivalent sau o , ,Declaratie privind respectarea standardelor de mediu?-copie conform cu originalul.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) O lista cu principalele furnizari si servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formular III.2.3/3 ? pentru ofertant, ofertant asociat . Dacaofertantul, ofertantul asociat nu are vechime 3 ani se va prezenta lista furnizarilor/serviciilor prestate de la infiintare.b) Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul ? Se va completa Formularul III.2.3/4.Modalitatea de indeplinirea) Formular III.2.3/6 si Formular III.2.3.7 privind experienta similara;b) Copie dupa certificate/documente/emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre client beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse/prestare de serviciinominalizate ca experienta similara(exemplu contracte, recomandari/document constatator). Se va marca Formularul III.2.3/8.c) Recomandare (Document constatator) din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similare -Se va marca Formularul III.2.3/9.Mod de indeplinire: 4.1.Declaratie pe proprie raspundere prin care sa se faca dovada urmatoarelor : Dovada pentru utilajele proprii , ca sunt proprietate sau Contracte (conventii) de inchiriere pentru echipamentele, instl., mijl. de transport care nu sunt proprietate; Atelier de reparatii sau Contract de prestari servicii- se va marca Formular III.2.3/10.In cazul in care ofertantul colaboreaza cu persoane fizice/operatori economici acesta va prezenta un angajament de participare sau un contract de colaborare cu acestia care trebuie sa detina autorizatii.4.2 Certificat de conformitate si calitate a pieselor de schimb emis de producatorul (importatorul) vehiculului sau echipamentului pentru care se depune oferta, conform legislatieiin vigoare RNTR 4 (Ordinul nr. 2135/08.12.2005) autorizat. ? se va marca Formular nr. III.2.3/11/1. Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Informare despre evaluarea criteriilor privind capacitatea tehnica Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de catre ofertant.?Autoritatea contractanta stabileste , ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform ?Caietului de sarcini? .ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din proceduraMod de indeplinire: 1) Formularul III.2.3/12 cu: Nominalizarea urmatorului personal: -responsabilul de contract;
-responsabilul cu calitatea;
-persoanele implicate direct in mentinerea in stare deoperativitate a autovehiculelor (mecanic, electrician, etc).2) Declaratie privind informatii de personal- se va completa Formularul III.2.3/13 si Formularul III.2.3/14(doar in cazul asocierii).3).CV-urile personalului nominalizat in ? se va marca Formularul III.2.3/15;4). Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat ? se va completa Formularul III.2.3/16.5)Echipa mobila de interventie: dotare si incadrarea (personal calificat, autoturism, S.D.V -ca necesara)?Se va marca de catre ofertant Formularul III.2.3/11.Ofertantul va prezenta: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza - Formular III.2.4/c2 (datele trebuie sa corespunda cu cele din Acordul de Asociere).Formular III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5Ofertantul va prezenta: a)?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ?- Formularul nr. III.2.4/c1+ Anexa la Form.III.2.4/c1b)Acord de subcontractare - Formularul nr. III.2.4/c2.Se va marca Formularul III.2.3/b1Se va marca Formular nr. III.2.3/b2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia serviciilor
10%
Descriere: Componenta tehnica se va puncta durata maxima a garantiei ofertate.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2013 10:00
Locul: Str. Decebal, nr.128, Localitatea Cluj Napoca, Sala Mare, etaj 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaj egal clasate pe primul loc se va face astfel: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu punctaj egal, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. In cazul in care exista oferte cu punctaj egal castigatorul va fi desemnat ofertantul care a prezentat la departajare pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel. +40 0264432415, Email: [email protected], Fax: +40 0264432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer