Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie piese si servicii reparatii si intretinere autoturisme + autospeciale


Anunt de participare numarul 131650/18.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achiz. Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: ec. Nedelcu Delia, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie piese si servicii reparatii si intretinere autoturisme +autospeciale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Atelierul de reparatii al contractantului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze, pe de o parte piese de schimb pentru autoturismele si autospecialele din dotarea DRDP Craiova, iar pe de alta parte repararea, in ateliere contractantului aautoturismelor si autospecialelor ce fac obiectul prezentei proceduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Pentru piesele de schimb necesare a se achizitiona: conform anexelor 1-4 (la nivel de lot)din cadrul caietului de sarcini.
-Pentru manopera: avand in vedere caracterul foarte eterogen al pieselor ce pot fi inlocuite la un autovehicul, precum si imposibilitatea de cunoastere exacta a pieselor ce trebuie inlocuite la autovehiculele ce fac obiectul prezentei proceduri, fara o diagnoza de specialitate, autoritatea contractanta nu a putut determina un numar estimat de ore de manopera aferente fiecarei reparatii, s-a hotarat ca valoarea estimata a contractului sa fie de maxim 296.000 lei fara TVA, respectiv 67.913, 27 euro, din care:
-Lot 1 = max 108.152 lei fara TVA
-Lot 2 = max59.062 lei fara TVA
-Lot 3 = max61.168 lei fara TVA
-Lot 4 = max67.618 lei fara TVA
S-a avut in vedere 1 euro in valoare de 4, 3585 lei, din data de 03.11.2011.Astfel, decontarile in baza contractului se vor efectua avand in vedere tariful lei/ora de manopera (max. 60 lei/ora fara TVA ) si pretul pieselor de schimb ofertate de contractant, conform anexelor 1-4 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 296, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1= 2100 lei; Lot2= 1100 lei; Lot3= 1200 lei; Lot4= 1300 lei. Garantie de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetului statului pentru intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006; Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) documente ce vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indep. Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate. Pt pers jur/fiz straine este nec prez doc edific care dovedesc o forma de inreg in conf cu prev leg din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: pt Lot1= 216.304 lei; Lot2= 118.124 lei; Lot3= 122.336 lei; Lot4= 135.236 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura, iar anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, respectiv prestat in ultimii 3ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc procedura) cel putin 1 contract care a avut ca obiect de activitate furnizarea de produse si servicii similare cu cele supuse prezentei proceduri de achizitie publica indiferent de numarul de loturi la care ofertantul participa, prin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Copie dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv(e) 2. Recomandarile din partea beneficiarului din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale. Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica prin prezentarea urmatoarelor documente: Lista cu personalul responsabil cu derularea contractului, precum si personalul specializat/autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica. Ofertantul va face dovada ca detine echipamente specifice: utilajele, echipamentele tehnice, sistem de diagnoza, mijloace de transport, ateliere si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiprin prezentarea urmatoarelor documente: 1.Formularul nr. 11 privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii. Informatii privind asigurarea calitatii prin prezentarea Certificatului ISO 9001 sau echivalent in domeniul supus licitatiei si in termen de valabilitate; Informatii privind protectia mediului prin prezentarea Certificatului ISO 14001 sau echivalent in domeniul supus licitatiei si in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2011 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca din algoritmul de calcul, operatorii economicinu pot oferta o valoare totala la nivel de lot (nefiind cunoscut numarul orelor de manopera datorita caracterului eterogen al obiectului contractului), valoarea contractului va fi valoarea estimata la nivel de lot, derularea contractului (din punct de vedere al decontarii) efectuandu-se pe baza celor ofertate de catre castigator in propunerea sa financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251408768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer