Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse - mobilier, electronice si electrocasnice, jaluzele verticale si aparate climatizare cu transport si montaj


Anunt de participare numarul 37754/30.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7 - 9, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: BALASA PAUL, Tel.021/319.58.58 interior 2537, 021/313.70.57, ,In atentia: SECTIEI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 021/319.81.52, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse - mobilier, electronice si electrocasnice, jaluzele verticale si aparate climatizare cu transport si montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI SI FOCSANI, JUDETUL VRANCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse - mobilier, electronice si electrocasnice, jaluzele verticale si aparate climatizare cu transport si montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36000000-1 - Produse fabricate, mobilier, obiecte de artizanat, produse cu utilizare speciala si consumabile ale acestora (Rev.1)
17215440-8-Jaluzele verticale (Rev.1)
29231220-5-Dispozitive de climatizare de perete (Rev.1)
29700000-6-Aparate de uz casnic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare produse. Cantitatea: conform documentatiei de atribuire sau anexa B la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 57, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 589 lei/intregul pachet, lot 1-71 lei, lot 2-98 lei, lot 3-57, lot 4-79, lot 5-126, lot 6-16, lot 7-71, lot 8-71 Garantie buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul Ministerului Apararii. Plata se va efectua la 30 de zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor furnizate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate, decl.art.181; certif.constat. de indepl.oblig.exigib.de plata a imp.si taxe, cert.atest.fiscala; cert.emis de ORC; copie CUI, cazier judiciar administrator firma; pentru pers.straine-doc.care sa just.forma de inreg.conf.prev.leg.din tara de origine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. doc. de atribuire: declaratie privind cifra de afaceri/2006 sau bilant contabil la 31.12.2006(extras)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri mai mare de 75000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. doc. de atribuire: lista principalelor livrari/ultimii 3 ani, certificarea calitatii, mostre si descrieri, certificat standard de calitate; va fi prezentat minim 1 contract finalizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. 1 contract de furnizare produse finalizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 11353/30.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici care au depus oferta, care trebuie sa detina o imputernicire din partea acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Mentionam expres faptul ca, referitor la aceasta procedura de licitatie a fost publicat un ANUNT DE INTENTIE in Monitorul Oficial al Romaniei partea a VI a, nr. 313 din 21.12.2006. Toata documentatia de atribuire se regaseste atasata la prezentul anunt de participare si poate fi descarcata gratis.MENTIONAM - trebuie controlata periodic rubrica "documentatii si clarificari" pentru eventualele clarificari aduse documentatiei de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.021.319.58.58 int.2224, Fax: 021.319.81.52, Adresa internet (URL): www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer