Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE : hrana pentru pesti DS Hunedoara


Anunt de participare numarul 101692/07.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala:  str.M.Viteazu, nr.10, jud.HD, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. 0254 205 100, In atentia:  ing.Gorun Gabriel, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE : hrana pentru pesti DS Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Roscani Localitatea Roscani, jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza hrana pentru pesti, conform caietului de sarciniDocumentatia de atribuire este atasata prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza 18832 kg furaje pastrav. Livrarea se va facede catre furnizor in maxim 10 zile de la primirea comenzii la pastravaria Roscani, jud.Hunedoara. Mai multe detalii referitoare la loturi se gasesc in Caietul de Sarcini, atasat.
Valoarea estimata fara TVA: 95, 958RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 950 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular ?Informatii generale?;b.Completare si prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?;c.Completare si prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;d.Completare si prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006?;e.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor? original sau copie (in cazul prezentarii unei copii se va mentiona faptul ca este conforma cu originalul si va fi semnata si stampilata de persoana autorizata);Persoane juridice / fizice romanef.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului sau de catre Camera de Comert si Industrie;g.Certificat de inregistrare emis de O.R.C. - copiePersoane juridice / fizice straineh.Documente in traducere legalizata care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea formularului ?Informatii generale? din Sectiunea a III-a FORMULARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 150.000 lei, fara T.V.A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Documente(certificate) care sa ateste conformitatea produselor cu descrierea caracteristicilor din caietul de sarcinib.Prezentarea formularului "Lista principalelor livrari de produse similare din ulimii 3 ani"Daca este cazul completarea formularelor: ?Anexa nr. 19 - Angajament Tert sustinator financiar?, ?Anexa nr. 20 ? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici?, ?Anexa nr. 21? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? si ?Anexa nr. 22? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? din Sectiunea FORMULAREDaca este cazul, completarea formularului ?Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti? din Sectiunea FORMULARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare(sau valori cumulate) de minim 90.000 lei, fara T.V.A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor sau persoanele imputernicite ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Deva
Adresa postala:  b-dul 1 Decembrie 1918, nr.35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0254 214 332, Fax:  0254 218 145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala:  str.Mihai Viteazu nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Tel. 0254 205 100, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer