Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE : hrana pentru pesti DS Hunedoara 2011


Anunt de participare numarul 121475/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala:  Kogalniceanu nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400084, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Administrativ, Tel. 0264-405300, In atentia:  Olimpia Dumitru, Email:  [email protected], Fax:  0264-590592, Adresa internet (URL):  www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de acces Internet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: locatiile Universitatii ?Babes-Bolyai?din Cluj-Napoca si din teritoriu, specificate in Anexele 2A si 2B la Caietul de Sarcini.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 123, 984.34EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic, pentru valoarea in euro. Ulterior se vor incheia contracte subsecvente de servicii pentru valoarea in lei , la cursul BNR din data semnarii lor.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii acces Internet pentru toate locatiiledinCluj-Napoca si de la extensiile universitare din teritoriu, apartinandUniversitatii?Babes-Bolyai?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime previzionate sunt mentionate inAnexa 1A, respectiv 1B la Caietul de sarcini, iar cantitatile maxime pentru fiecare lot, sunt exprimate astfel: cantitatile minime la care se adauga trei conexiuni de urmatorul tip:
Dimensiune minima garantata canal Dimensiune maximaDownload (Mbps) Upload (Mbps) Download (Mbps)
202050
Valoarea estimata fara TVA: 123, 984.34EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 5.066, 00 lei, lotul 1 :3.066, 00 lei;lotul 2 :2.000, 00 lei.garantia de buna executie :5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 69^ 1 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiile de plata la bugetul de stat, eliberat de ANAF;
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului tradusesi legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima: - pentru participanti pentru ambele loturi: cifra de afaceri globala pe ultimi trei ani: min.336.000 leiiar pentru fiecare lot astfel: -206.000 lei pentru lotul 1- 130.000 lei. pentru lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de serviciidin ultimii 3aniExperienta similaraInformatii privind subcontractantiiStandarde de calitate: ISO 9001; 14001; 27001, sau orice document echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: indeplinirea de contracte similare, insotite de recomandarile respective, de la beneficiariCerinta minima: valoarea/ suma valorilor serviciilor prestate incluse in contractul/ contractele prezentat/ prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de min. 170.000 lei pentru ambele loturi, respectiv de103.000 leipentru Lotul 1 si 67.000 lei. pentru Lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L- 3 - Surse Proprii
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la sedinta de deschidere: membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, ,Cod postal:  030084, ,Romania, Tel. (+4) 021 310.464, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/310464, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Universitatii Babes-Bolyai
Adresa postala:  Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, Localitatea:  Cluj-napoca, Cod postal:  400079, Romania, Tel. 0264/405300 int. 5450, Fax:  0264/590592
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2011 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer