Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE PEPINIERA - PUIETI FORESTIERI


Anunt de participare numarul 41572/17.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: STR STIINTEI NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: BIROU IMPADURIRI, Tel.0236412517, In atentia: HOTNOGU THEODOR, Email: [email protected], Fax: 0236460256, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE PEPINIERA - PUIETI FORESTIERI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: OCOLUL SILVIC GALATI, HANU CONACHI, TECUCI;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PRODUSE PEPINIERA - PUIETI FORESTIERI NECESARI CAMPANIEI DE IMPADURIRI DIN PRIMAVARA 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02500000-9 - Produse de pepiniera (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. LOT 1 - 45 MII BUC PLOP EA ;2. LOT 2 - 180 MII BUC PLOP ALB ;3. LOT 3 - 35 MII BUC SALCIE ALBA ;4. LOT 4 - 100 MII BUC FRASIN COMUN ;
Valoarea estimata fara TVA: 299, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
CANTITATILE DE PRODUSE POT VARIA CU PROCENT DE +/- 50% IN FUNCTIE DE NECESITATI ;
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
TOTAL 2997.50, DIN CARE LOT 1 - 450 LEI; LOT 2 - 1800 LEI; LOT 3 - 297.5 LEI; LOT 4 - 450 LEI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL DE CONSERVARE SI REGENERARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA IN VEDEREA DEPUNERII DE OFERTA COMUNA, ART 44 DIN OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ;
Declaratie privind eligibilitatea ;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Certificat privind plata taxelor si impozitelorla bugetul general consolidat, valabil la data licitatiei ;
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ;Atestat conf. O.M. 676/2004 ;
Certificatul de inregistrare la Registrul comertului ;
Statutul firmei din care sa rezulte ca agentul economic are in obiectul de activitate prestari de lucrari silvice ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil anual depus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani ;
Asigurarea cu personal ;
cadrele de conducere vor prezenta CV;
responsabilul tehnic cu executia va prezenta CV ;
Acord de subcontractare ;
Acord de asociere ;
Certificat de provenienta conform O.G 11/2004actul de constatare privind controlul fitosanitar al pepinierei ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
309/16.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 12:00
Locul: GALATI, STRADA STIINTEI, NR.95
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STRADA BRAILEI, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEUS, NR 6, SECT3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA GALATI, JURIDIC
Adresa postala: STR STIINTEI, NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Email: [email protected], Fax: 0236-460256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2008 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer