Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse protocol


Anunt de participare numarul 138761/10.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central al Regiei Nationale a Padurilor, Tel. +40 213171005, In atentia: Daniel Robu, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse protocol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16.5 si 346, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual si vor avea valoare maxima de 39000 lei (LOT 1), repectiv 73500 lei (LOT 2), (ultimul contract, valabil pana la implinirea a trei ani de la semnarea acordului cadru).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de cafea pentru filtru, cafea instant, cafea espreso, apa minerala naturala carbogazoasa, apa minerala naturala plata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15861000-1 - Cafea (Rev.2)
15981000-8-Apa minerala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime-maxime estimate care vor face obiectul: LOT 1
Acordului cadru
o Cafea pentru filtru : minim 1 pachet ? maxim 5.500 pachete
o Cafea instant : minim 1 borcan ? maxim 500 borcane
o Cafea espreso : minim 1 pachet ? maxim 800 pachete
Contract subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadru
o Cafea pentru filtru : minim 1 pachet ? maxim 1.800 pachete
o Cafea instant : minim 0 borcan ? maxim 150 borcane
o Cafea espreso : minim 0 pachet ? maxim 250 pachete
LOT 2
Acord cadru
o Apa minerala carbogazoasa: minim 1 sticla ? maxim 70.000
o Apa minerala plata: minim 1 sticla ? maxim 80.000
Contract subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadru
o Apa minerala carbogazoasa: minim 1 sticla ? maxim 23.000
o Apa minerala plata: minim 0 sticla ? maxim 26.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 16.5 si 346, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2400 lei (LOT 1) si 4400 lei (LOT 2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la data primirea ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie bancara de participare?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru primirea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410 SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:1215 lei (LOT 1) si 2250 lei (LOT 2). Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).
Se va completa, dupa caz, formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte:
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 4
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).
Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Robert Bartha, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Florentina Prisacaru, Bogdan Dumitrescu, Alina Suciu, Jean Visan, Gheorghe Popa, membrii Consiliu Administratie: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu C Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu.
Nota: Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original sau copie legalizata. Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata legalizata in limba romana. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni:
- cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau- societatea se afla in incapacitate de plata.
ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
iii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: LOT 1:39.000 lei si LOT 2:73.500 lei.Se va completa cifra medie de afaceri in formularul: ?Cifra globala medie de afaceri?.
Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE:
2009:4, 2399 lei/euro
2010:4, 2122lei/euro
2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer.4 In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.
In cazul unui Grup de operatori care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator in parte, iar cerintele obligatorii privindsituatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
Cer. 1 Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a funizat in ultimii 3 ani: LOT 1: cafea, LOT 2: apa minerala naturala.1. Se va completa formularul Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii trei ani.
2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, livrari/prestari partiale potrivit cerintei 1.Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...).Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia ofertantul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere.
In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat in lei, echivalenta in lei se va face pe baza cursului mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana (BCE).Echivalenta lei/euro se va face dupa urmatorul curs mediu anual comunicat de BCE:
2009:4, 2399 lei/euro
2010:4, 2122lei/euro
2011:4, 2349 lei/euro
Pentru contractele finalizate in anul in curs sau aflate in curs de derulare, transformarea in lei, se va face la cursurile de schimb publicate de Banca Centrala Europeana valabile in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.
Cer.2 Ofertantul va prezenta mostre din produsele ce vor fi furnizate dupa cum urmeaza: 1 punga cafea pentru filtru, 1 borcan cafea instant, 1 punga cafea espresso (LOT 1); 1 buc apa minerala naturala carbogazoasa, 1 buc apa minerala naturala necarbogazoasa (LOT 2). Mostrele nu se returneaza.
Cer.3 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
ii)Se va completa de catre fiecare subcontractant formularul: Declar privind calitatea de participant la procedura.iii)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are oblig de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoast ale subcontractantilor propusi.iv)Subcontractantii vor completa: Informatii generale siDeclaratie privind neincadr in sit prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indepl contract, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25493/16.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Comunic rezul proced va fi transm pe S.E.A.P. si prin una din modalit: fax/e-mail/posta.In caz ca din motiv tehn exclusiv legate de perform tehn ale sistem informatic SEAP, nu este posib transm electronica in SEAP, docum resp se transm autorit contract in form scrisa pe fax la 0213169745 sau se dep la Secretar Gen al Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, et. 3, sed central, Bd. Magheru nr.31, Sect.1, Bucuresti.Autorit contrac are drept de a solicit ofertanti, in circum exceptional, inainte de expir per de valab a ofertei, prelung acest perioad. In caz extind per de valab a ofertei, per de valab a gar pentr partic va fi prel in mod coresp. Ofertant are oblig de a comunic autorit contract daca este sau nu de acord cu prelung per de valab a ofertei. Ofertant care nu este de acord cu prel per de valab a ofert se consid ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierder gar de partic.In sit in care 2 sau mai multe oferte admisib de val cea mai mica, au prop finan egale, autorit contr va solic numai acelor op. ec. depun de noi ofert de pret, pe SEAP la ?Clarificari?. Op. ec au drept sa imbunat pret ofertat anterior, urmand ca ofert care contin noul pret cel mai scazut sa fie declar castigat.Proiec de contr va fi incarc in SEAP cu ment ?De acord cu propun de contract? ? semnat si stamp pe fiec pag.In sit in care sunt obiect la proiec de contrac, resp modif ale clauz contract sau adaug unor clauz noi, eventual propun de modif/compl/elim de clauze contrac vor fi formulat scris cu justific si vor fi inaintat impreuna cu docum de calific.Daca prop sunt dezavan pentru Regia Nationala a Padurilor ? Romsilva, autorit contract isi rezerva drept de a le respin si are oblig de a inform ofertant cu priv la aceasta sit. Daca ofertant nu renunt la acest clauze, autorit contract va incadr oferta ca neconforma si o va descalific. Info ref impozitare: www.mfinante.ro. Info ref prot med: www.mmediu.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Magheru, nr. 31, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer