Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse software (licente).


Anunt de participare numarul 54143/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Marin Militaru, Tel.319 15 56, Email: [email protected], Fax: 319 15 36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse software (licente).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI, Piata Victoriei nr. 1 , sector 1, Bucuresti , Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse software (licente)conform fisei de date si a caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30248200-1 - Licente de software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie produse software (licente) conform caietului de sarcini.
Lotul 1 - Produs software pentru scanare antivirus si antispam e-mail - 1 licenta pentru 1000 utilizatori
Lotul 2 - Produs software analiza si calcul devize - 1 licenta
Lotul 3 - Produse software de uz general (licente)a) ArhiCAD -1 licentab) Autocad -1 licentac) Corel Draw -2 licented) Adobe Acrobat Professional - 5 licentee) SPSS 16.0 - 1 licentaf) Paragon Drive Backup 8.51 Enterprize Server edition - 1 licentag) Avast Bart CD Serviceman-1 licentah) Recovery my files - 1 licentai) OE Mail recovery - 1 licentaj) Recovery Toolbox - 1 licentak) Acronis True Image Echo enterprize Server -1 licental) Avid Liquid pro -1 licentam) Pinacle Studio 11 ultimate, bonus dvd special FX PACK edition-1 licentan) WinRar - 1 licenta multipla pentru 300 utilizatori
Valoarea estimata fara TVA: 79, 831.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare in valoare de 1.596, 64 lei (289, 08 lei pentru lot I ; 100, 84lei pentru Lot 2;1.206, 72lei pentru Lot 3).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: credite bugetare alocate in anul 2008. Plata se va efectua pe baza facturii emise de furnizor in conditiile stipulate in contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare. In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ( formular 1).
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 2).
Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale.
Certificat de atestare fiscala.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formular 3).
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document privind experienta similara (formular 4).Declaratie privind dotarile.
Informatii referitoare la personalul de specialitate.
Certificate emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
Autorizare pt. livrarea produselor(formular 5).
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20/7022/GB/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2008 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Obtinere documentatie prin acces direct si nerestrictionat in SEAP si pe adresa www.sgg.ro.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 12:00
Locul: Secretariatul General al Guvernului - Piata Victoriei nr. 1 , sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Accesul la documentatia de atribuire este direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro si pe adresa de internet www.sgg.ro.Ofertantii vor putea depune oferte pentru un singur lot, doua sau pentru toate celetrei loturi.Evaluarea ofertelor se va face pe loturi, autoritatea contractanta stabilind oferta castigatoare pe baza criteriului de atribuire stabilit, si anume in mod exclusiv, pretul cel mai scazut pentru fiecare lot in parte, in conditiile in care ofertantul respectiv indeplineste criteriile de selectie si calificare solicitate prin fisa de date achizitiei si a caietului de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.+4(021)319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4(021)319.51.80, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului - Directia Logistica Serviciul Asigurare Logistica
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Tel.+4(021)313.98.25, Email: [email protected], Fax: +4(021)319.15.36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer