Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE PIINE ALBA SI SEMIALBA


Anunt de participare numarul 1228/02.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL RADUTA, Tel.0243232606, In atentia: sis MUSCA ROMEO, Email: [email protected], Fax: 0243232635
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE PIINE ALBA SI SEMIALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL SLOBOZIA, STR. GARII, NR.54, LOC. SLOBOZIA, JUD.IALOMITA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA IN TRANSE ZILNICE DE PIINE ALBA SI SEMIALBA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
210000 KG. PIINE SEMIALBA SI 6000 KG.PIINE ALBA
Valoarea estimata fara TVA: 65, 882EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 3541 LEI SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI CE SE VA INCHEIA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE ELIBERATE DUPA DATA DE 01.03.2007.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI, DECLARATIE CARE CONTINE INFORMATII PRIVIND MIJLOACELE DE TRANSPORT, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE, AUTORIZAREA PENTRU PRODUCEREA MARFII SI LIVRAREA ACESTEIA.BILANTUL CONTABIL VIZAT DE ORGANELE COMPETENTE VALABIL DUPA DATA DE 30.06.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII TREI ANI.PREZENTAREA UNUI CONTRACT INCHEIAT IN VALOARE MINIMA DE CEL PUTIN VALOAREA CONTRACTULUICE SE VA INCHEIA, DE ACELASI PROFIL (SAU TREI CONTRACTE CUMULATE) IN ANUL 2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE-ACHIZITOR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 13:00
Locul: PENITENCIARUL SLOBOZIA, STR. GARII NR.54, LOC. SLOBOZIA, JUD.IALOMITA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
IN MONITORUL OFICIAL NR. 26 DIN DATA DE 19.01.2007 A FOST PUBLICAT ANUNTUL DE PARTICIPARE LA ACEASTA PROCEDURA CARE DIN MOTIVE OBIECTIVE VA FI ANULATA, URMIND CA DUPA APROBAREA ACESTUI ANUNT IN SEAP, SA FIE TRANSMIS SPRE PUBLICARE LA MONITORUL OFICIAL ANUNTUL DE PARTICIPARE CU DATELE ACTUALIZATE, FATA DE DATA TRANSMITERII IN MONITORUL OFICIAL. PINA LA INCHEIEREAUNUI NOU CONTRACT PE ANUL 2008, PRIN ACT ADITIONAL SE VA PRELUNGI CONTRACTUL CE SE VA INCHEIA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-UL DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR 1, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010837, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SRT. SOSEAUA OLTENITEI, NR.107-111, SECTOR 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021/3320999
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDICAL PENITENCIARULUI SLOBOZIA
Adresa postala: STR. GARII NR.54, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920041, Romania, Tel.0243/232606, Email: [email protected], Fax: 0243/232635
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2007 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer