Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii catering


Anunt de participare numarul 138500/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Adresa postala: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210108, Romania, Punct(e) de contact: Ciurica Alina, Tel. +40 253222035, Email: [email protected], Fax: +40 253222035, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate pentru beneficiarii din locatiile: Tg Jiu, Suseni, Dobrita, Tg Carbunesti
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de catering pentru subunitati din cadrul DGASPC Gorj conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate sunt prevazute in anexele A si B din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 889, 203RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 5835 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ).Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta sub forma unui fisier electronic, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata.b) ordin de plata , cont RO59TREZ3365006XXX001929? Trezoreria Tg JIU, pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj cod fiscal 9247854 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.La data deschiderii ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la procedura .Oferta va fi insotita de dovada platii garantiei de participare in original, aceasta prezentandu-se ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea minima a contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de 6 luni-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi.In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care sedepune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de 0, 5%. din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localPlatile se vor efectua in lei, in termen de 45 zile de la acceptarea facturilor la plata de catre achizitor , in conformitate cu preturile contractate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ( Completare formular 1)
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 2)
Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular 3)
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 4)
Cerinta nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 5 ) .In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul DGASPC Gorj: Dunitru Cotruna-director general DGASPC Gorj;Mischie Dorela Adelina? director gen.adj. economic;Andrita Liliana ? sef serviciul buget, Blindu Marius Cristian - sef serviciu juridicCerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )
Cerinta nr. 7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ) Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa reiasa ca obiectul principal de activitate al ofertantului permite prestarea serviciului care face obiectul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa sediul, datele de identificare,
numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru
restituirea garantiilor de participare la procedura, cu precizarea cifrei medii
de afaceri pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) care trebuie sa fie egala sau mai
mare decat 1500000lei fara TVA.IMM-urile au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca
prezinta declaratia pe proprie raspundere privina incadrarea firmei in
categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de experienta similara.
documente doveditoare cu privire la detinerea spatiului pentru pregatirea si prepararea alimentelor si a hranei, autorizat conform normelor legale in vigoare de catre organismele competente.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, containerele folosite la transportul hranei si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Autorizatie sanitara de transport ? emisa de
Ministerul Sanatatii - Directia de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport care
efectueaza transportul hranei
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere, insotita de CV-uri actualizate si copii dupa diplomele
de studii si calificare in specialitate in domeniul servicii de catering ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contratului de achizitie publica
Certificat emis de un organism national sau international de certificare
privind implementarea sistemului de management al mediului in
conformitate cu ISO 22000:2005, sau echivalent, valabil la data deschiderii
ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face
obiectul achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore;
-Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul total fara TVA al ofertei aferente necesarului maxim . Pana la data deschiderii ofertelor, totii operatorii economici ofertanti vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, la adresa electronica www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17296
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 10:00
Locul: La sediul DGASPC GORJ: Tg Jiu, sbd. Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, et.3, camera 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor(maxim 2 din partea fiecarui ofertant )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in invitatia de participare publicata in SEAP.In situatia in care se prezinta doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc si care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuitofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul DGASPC Gorj
Adresa postala: Strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210108, Romania, Tel. +40 253222035
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer