Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de colectare deseuri menajere sediu si punctele de lucru din AHE Somes-Marisel


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
10.786 RON

Castigatorul Licitatiei: ROSAL GRUP SA
Anunt de atribuire numarul 121890/19.07.2011
Informatii anunt de participare asociat 111757
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  str.Taberei nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400512, Romania, Punct(e) de contact:  Sucursala Hidrocentrale Cluj, Tel. 0264207822, In atentia:  Serviciul Contracte, Email:  [email protected], Fax:  0264427797, Adresa internet (URL):  www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de colectare deseuri menajere sediu si punctele de lucru din AHE Somes-Marisel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: -amplasamentele SH Cluj, jud.Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-se vor realiza serviciile de colectare a deseurilor menajere;
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
10, 785.68RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5664 din 18.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8324 Denumirea: Lot nr.1 Achizitie servicii de colectare deseuri menajere din Cluj Napoca
V.1) Data atribuirii contractului 7/1/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROSAL GRUP SA
Adresa postala:  Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 2-4-6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  033093, Romania, Tel. 021.200.69.51, Email:  [email protected], Fax:  021.200.69.35, Adresa internet (URL):  http: //www.rosal.ro/
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2229.68 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 8291 Denumirea: Lot nr.2 Achizitie servicii de colectare deseuri menajere din amenajarea Somes-Marisel
V.1) Data atribuirii contractului 7/1/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC QUATRO ECO SALUB SRL
Adresa postala:  str.Principala nr.723, jud.Cluj, Localitatea:  Gilau, Cod postal:  407310, Romania, Tel. 0264372334, Fax:  0264372334
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 11000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 8556.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Suma valorilor estimate pentru achizitiile cu acelasi cod CPV, cuprinse in programul anual al achizitiilor publice depaseste pragul valoric prevazut la art.19 din OUG nr.34/2006.Procedura stabilita in programul anual de achizitii: licitatie deschisa.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial Cluj
Adresa postala:  str. Dorobantilor nr. 2-4, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264596110, Email:  [email protected], Fax:  0264504366
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Cluj
Adresa postala:  str.Taberei nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400512, Romania, Tel. 0264207800, Fax:  0264427797
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer