Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI


Anunt de participare numarul 13925/11.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE LA SEDIUL OPERATORULUI ECONOMIC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90122240-2 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4000KG/LUNA
Valoarea estimata fara TVA: 72, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIE DE PARTICIPARE 2500 RONSOLICITAM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Decl. priv.neincad.in prev.art.181
CertiF.de atestare fiscala priv.plata imp.si tax. catre stat eliberat de D.G.F.P.2. Cert. const.privind plata imp. si tax. loc.elib. de aut.loc.Persoane juridice/fizice romane: Cert.de inreg.si cel const. emis de ORC, Autorizatie de functionare sanitara emisa de A.S.P. Aut./acred./act echiv. pt.teh./dotarea teh.de incinerare deseuri medicale peric. Lic./aut. pt.desf.activ.de transp.deseuri med.per., Doc./aut/acte echiv.pt tip.de amb.ce vor fi fol. Aut.de mediu emisa de Min.Med.si Gosp.Apelor.Pers. jur./fiz.straine: Doc. care dov. o forma de inreg./atest. ori apart. d.p.d.v.prof.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 , vizat si inregistrat de autoritatile competente . Completarea Formularului 9 din sectiunea III, informatii generale despre operatorul economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O rec. de la o un.san.sim. ca dim. si clasif
Decl.priv.res./echip.teh.din dot.op.ec., Decl.priv.res.de pers.teh.spec., Lista princip.prest.de serv.sim. in ult.3 ani, Resp.cond.de conserv., pastrare si dep.a deseurilor spit., Decl.pe proprie rasp.a op.ec.in care decl. ca la elab.of.sale, a tinut cont de reg.oblig.ref.la cond.de munca si masuri de sec. a muncii, de prot. a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2007 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII A SPITALULUI JUDETEAN DEVA
Adresa postala: DEVA, STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer