Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de proiectare reparatii modernizari se extinderii sedii de Ocoale Silvice, cabane si sedii de district


Anunt de participare numarul 39898/24.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: str. Enescu nr 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.40- 0265-250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 40-0265-264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: str. Enescu nr 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.40- 0265-250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 40-0265-264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: str. Enescu nr 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.40- 0265-250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 40-0265-264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Nationala a Padurilor
Activitate (activitati)
Altele: administrarea padurilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de proiectare reparatii modernizari se extinderii sedii de Ocoale Silvice, cabanesi sedii de district
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare Sediul Cabana Ketag, Galaoaia, O.S. Reghin. O.S. Tarnaveni, canton silvic Zagar, O.S. Ludus, brigada silvica Sanpaul
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru reparatii si extinderemodernizari cabana Ketag Salard O.S. Lunca Bradului, cabana Galaoaia O.S. Rastolita, sediu O.S. Reghin, sediu O.S. Tarnaveni, sediu district Zagar, sediu O.S. Ludus si brigada silvica Sanpaul cuprinzand urmatoarele faze : - studiu fezabilitate, - proiect tehnic, documentatie valorica, caiet de sarcini, detalii de executie, - sustinerea acestora in CTE al RNP- ROMSILVA- documentatii obtinere avize, - asistenta tehnica,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi 7 loturi, pentru fiecare cladire in parte, descris in caetul de sarcini si anuntul pe loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 201, 700 si 219, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot conform caetului de sarcini.Garantia de buna executie 5% din valoarea de adjudecare/lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia, in vederea depunerii unei oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.12Aprezentarea Formularului nr.12C
Cerinta obligatorie: - prezentarea Formularului nr.12BCerinta obligatorie: - certificat de imatricularecertificat constatator emis de ORC Legalizat - copia statutului din care sa reiasa ca in obiectul de activitate a firmei se regaseste activitateade prestarii de servicii de proiectare, urbanism inginerie si alte servicii tehnice, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE SAU ALTELE ECHIVALENTE
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentarea Formularului nr.B2 Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuiesa fie egala sau mai mare decat valoarea lotului/loturilor ofertate din anexa II- dovada platii taxelor la bugetul general consolidat si bugetele locale in copie legalizata-bilantul contabil pe semestrul I inregistrat la autoritatea competenta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentarea formularul 12 E Lista principalelor prestari de servicii de proiectare lucrari de modernizare si reabilitare extinderre constructii civilein ultimii 3 ani, cu anexa- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a indeplinitin ultimii3 ani contracte similare in valoare dex lei conform anexa nr 3.- prezentare minim 1 recomandare de la beneficiari de contracte similare - prezentare formular 12I efectivul mediu de personal- programul de calitate detinut de firma
-Se solicita completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora ( daca este cazul)
Cerinta obligatorie : - prezentarea de certificate emise de organisme competente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitati sau alte dovezi si documente echivalente. Adeverinta eliberata de organisme competentente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: - cuantumul garantiei de participare: 3285, defalcata pe loturi conform anexei din caetul de sarcini.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2007 10:00
Locul: DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul firmei , sau un imputernicit al acestuia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str : Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 010873, Romania, Tel.40-021-3104641, Fax: 40-021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: str. Bolyai nr.30, Localitatea: str. Bolyai nr.30, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/263694, Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pe perioada desfasurarii procedurii, pana la semnarea contractului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA TG-MURES
Adresa postala: str. Enescu nr 6, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): Compartiment Achizitii Publice
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2007 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer