Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de repararea a automobilelor si camioanelor - DSTimis


Anunt de participare numarul 138491/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de repararea a automobilelor si camioanelor - DSTimis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: punctul de lucru al prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de repararea a automobilelor si camioanelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
50111000-6-Servicii de gestionare, de reparare si de intretinere a parcurilor de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50114000-7-Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 337RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 - 1200 lei; Lotul 2 - 400 lei; Lotul 3 - 1000lei; Lotul 4 - 500 lei; Lotul 5 - 400 lei; Lotul 6 ? 900 lei; Lotul 7 - 800 lei; Lotul 8 ? 3000 lei; Lotul 9 - 1500 lei; Lotul 10 ? 750 lei; Lotul 11 - 350 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- depunere la casieria autoritatii contractante fie: ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara) sau numerar .Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.Daca CNSC respinge contestatie de pusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 2% din pretul de achizitie, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, ordin de plata, conturi: (cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara), sau retineri succesive din facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: Informatii generale2.Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
i)Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.ii)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna precedenta procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.
iii)Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna precedenta procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.
iv)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Nota: Documentele prezentate de personale juridice straine vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata
i) Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
i) Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
i) prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Persoanele cu functie de deizie in cadrul DS Timis: Director- ing. Titu Nicusor, Director tehnic - ing. Oprea Ioan, Director Economic - ec. Tamas Mihaiela, Jurist ? Garjoaba Eugen, Resp. Achizitii ? ing. Dragu Marian. Persoane juridice / fizice romane
i) Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei de catre ofertant, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Persoane juridice /fizice straine
i) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
ii) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.
iii) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru loturile 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 si 11 - ofertantul trebuie sa aiba punct de lucru in orasul Timisoara.Pentru loturile 1, 2 si 8 -ofertantul trebuie sa aiba punct de lucru in orasul Lugoj.In cazul unei asocieri toti asociatii trebuie sa indeplineascacerinta solicitata.
Pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ofertantii trebuie sa prezinte autorizatie tehnica clasa I, II si IV emisa de Registu Auto Roman corespunzatoare tipurilor de masini/utilaje, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si autorizatie pentru ITP emisa de Registu Auto Romanpentru fiecare lot in parte in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru loturile 10 si 11 ofertantii trebuie sa prezinte autorizatie tehnica clasa I si II emisa de Registu Auto Roman corespunzatoare tipurilor de masini/utilaje, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
82%
Descriere: a.Tarif mediu lei/ora de manopera (80 puncte) Se acorda punctajul maxim pentru pretul cel mai mic ? Pmin, pentru un alt pret ? Pn punctajul se calculeaza dupa formula P=(Pmin/Pn) x 80 ;b.Tarif de tractare lei/km ( 2 puncte) Se acorda punctajul maxim pentru tariful de tractare cel mai mic ? Tmin, pentru un alt tarif de tractare ? Tn, punctajul se calculeaza dupa formula T=(Tmin/Tn) x 2
2.
Termenul de garantie pentru serviciile prestate (luni)
8%
Descriere: Se acorda punctajul maxim pentru termenul de garantie cel mai mare ? Gmax, pentru un alt termenul de garantie ? Gn, punctajul se calculeaza dupa formula G=(Gn/Gmax) x 8 Termenul de garantie va fi exprimat in luni calendaristice. Termenul de garantie minim sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 3 luni. Termenul maxim de garantie (peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 24 luni.
3.
Termen de garantie pentru materialele puse in opera (luni)
8%
Descriere: Se acorda punctajul maxim pentru termenul de garantie cel mai mare ? Mmax, pentru un alt termenul de garantie ? Mn, punctajul se calculeaza dupa formula M=( n/max) x 8Termenul de garantie minim sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 6 luni.Termenul maxim de garantie (peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 24 luni.
4.
Termenul de executie de la primirea comenzii, pentru lucrarile cu grad mediu de dificultate (ore)
2%
Descriere: Se acorda punctajul maxim pentru termenul de executie cel mai mic ? Emin, pentru un alt termen de executie ? En, punctajul se calculeaza dupa formula E=(Emin/En) x 2Termenul de executie va fi exprimat in ore. Termenul de executie minim(sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 6 ore. Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 72 ore.
Punctaj maxim componenta tehnica: 18
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 10:00
Locul: sediul Directiei Silvice Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificare depunerea de noi oferte de pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al RNP-Romsilva
Adresa postala: Bulevardul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer