Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII MEDICALE DE INTOCMIRE PLANIMETRII


Anunt de participare numarul 147619/31.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Oncologie Iasi
Adresa postala: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Bulugu, Tel. +40 751193776, Email: [email protected], Fax: +40 374278802, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII MEDICALE DE INTOCMIRE PLANIMETRII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 918, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Aceste informatii se gasesc in documentul Nota estimativa privind achizitia de ?Servicii medicale de intocmire planimetrii? atasat prezentei documentatii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de ?Servicii medicale de intocmire planimetrii?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85120000-6 - Servicii de practica medicala si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii medicale de intocmire planimetrii pentru 12 luni:
cantitate minima - 150 planimetri
cantitate maxima - 1800 planimetri
Valoarea estimata fara TVA: intre 76, 500 si 918, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 18.000 ron, valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui: a)prin virament bancar in contul de garantii al Institutului Regional de Oncologie Iasi, respectiv RO14TREZ4065XXX017267 deschis la Trezoreria Mun. Iasi; b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Data de referinta pentru echivalenta leu/valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul Formularul F.1 (prezentat in documentul atasat ? Modele formulare?), cu valabilitate egala cu cea a ofertei, respectiv 90 de zile;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul Formularul F.2 (prezentat in documentul atasat: Modele formulare), ;3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3(prezentat in documentul atasat: Modele formulare), ;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager Ec. Mirela Grosu, Director medical Conf. Dr. Mihail Gabriel Dimofte, Director financiar-contabil Ec. Mihaela Cucu, Dr. Anca Munteanu, Fiz. Manuela Elena Oprisan, Fiz. Calin Gheorghe Buzea, Serviciu Achizitii Publice - Ec. Andrei Bulugu.
4.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta - prezentarea Formularului F.4(prezentat in documentul atasat: Modele formulare).
5.Certificate constatatoare prezentate in original sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a)certificat/-e de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoanele juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele/candidaturile;b)certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul local) din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele/candidaturile;
6. Completarea formularului ?Informatii generale? (prezentat in documentul atasat ? Modele formulare?) ? semnat si stampilat in original. Pentru persoane juridice romane:
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? in original-Certificat de inregistrare O.R.C. ? copie
-Autorizatie de functionare ? copie
Pentru persoane juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si resursele umane detinute de catre ofertanti sau pe care se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea acordului cadru de achizitie publica si din care sa reiasa capacitatea acestora de a indeplini obligatiile fata de autoritatea contractanta potrivit cerintelor din Caietul de sarcini, conform Formularului F.8, precum si prezentarea modului de organizare a controlului tehnic de calitate.
-Declaratie pe propria raspundere ca firma are angajati pe perioada nedeterminata cel putin 2 fizicieni medicali cu experienta de cel putin 3 ani, cu capacitatea de a realiza princialele forme de planimetrii (3D, IMRT, rapid arc, radiochirurgie);
-Declaratie pe propria raspundere ca firma poate asigura consultant, in mod remote, in intervalul orar 700 am - 2200pm (ora Romaniei), in zilele de lucru si pentru urgente - in week-end;
-Declaratie pe propria raspundere ca firma are capacitatea si ca va asigura implementarea securizarii transferului de informatii si nivelul de criptare electronica pentru transmiterea informatiilor intre cele doua locatii, in concordanta cu ghidurile internationale de securitate a informatiilor medicale( HPAA si directiva 95/46/EC), care se refera la transferul de informatii si nivelul de criptare electronica;
-Declaratie pe propria raspundere ca firma are capacitatea de a asiguraun volum de 3 planimetrii pe zi si 100 planimetrii pe luna;
-Declaratie pe propria raspundere ca sistemele de planimetrie folosite sunt complet compatibile cu Eclipse si Aria 11, iar algoritmul de calcul folosit in realizarea planului de tratament trebuie sa aiba aceiasi acuratete cu Analytical Anisotropic Algorithm pentru fotoni si MonteCarlo pentru electroni. Folosirea unui algoritm superior este considerata un avantaj si o valoare superioara pentru acuratete;
-Declaratie pe propria raspundere ca sistemul va mentine configuratia Eclipse si configuratia fasciculului in forma originala;
-Declaratie pe propria raspundere ca timpul maxim in care se realizeaza si se trimite planul therapeutic pentru fiecare tip de plan este: 3DRT - 24 ore; urgente de radioterapie - 5 ore; IMRT ?i RapidArc - 36 ore;
-Declaratie pe propria raspundere ca solutia remote ce va fi implementatamentine nivelul original de securitate a retelei Aria si nu schimba configurarile de tip firewalls ale rooter-elor sau altor sisteme de siguranta. Accesul de la distanta trebuie sa ramana restrictionat pentru asistenta Varian.
Certificat ISO 9001:2008 sau orice alte documente emise de catre organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru serviciile prestate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In originalIn originalIn originalIn originalIn originalIn originalIn originalIn originalIn originalCopie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic. electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h - Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe total ( criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) - In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv-cantitatea maxima, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 13:00
Locul: Institutul Regional de Oncologie Iasi - Strada G-ral HM Berthelot nr.2-4- Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc dupa faza finala de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis operatorilor economici clasati pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Regional de Oncologie Iasi - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Str. G-ral H.M.Berthelot, nr. 2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 751193776, Email: [email protected], Fax: +40 374278802, Adresa internet (URL): www.iroiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2013 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer