Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ?Sistem climatizare pentru Sala suport din Centrul de salvare/recuperare?


Anunt de participare numarul 111186/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala:  STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov, Tel. 0268 308434, In atentia:  D-lui Ioan Pelin, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0268 547730
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie ?Sistem climatizare pentru Sala suport din Centrul de salvare/recuperare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DGFP Brasov
Adresa : Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090;C.U.I. 4317495
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem climatizare pentru Sala suport din Centrul de salvare/recuperare = 2(doua) bucati unitati de climatizare, traseul frigorificaferent fiecarei unitati, inclusiv montajul;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39717200-3 - Aparate de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem climatizare pentru Sala suport din Centrul de salvare/recuperare = 2(doua) bucati unitati de climatizare, traseul frigorificaferent fiecarei unitati, inclusiv montajul;
Valoarea estimata fara TVA: 96, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se stabileste in suma = 1935, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare OG 92/2003 aferente anului 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf. art. 41, 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale3.Certificat de atestare fiscala4.Cazier fiscal5.Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 1816.Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului8.Certificatul de inregistrare fiscala9.Documentul care atesta ca ofertantul este inregistrat in SEAP10.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani2.Bilantul contabil la: 31.12.2007; 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani2.Bilantul contabil la: 31.12.2007; 31.12.2008 si 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani2.Recomandare3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune4. Declaratie privind efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si personalul tehnic de specialitate
5. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens autorizare pentru comercializare si Autorizatie de montaj, punere in functiune
6. Certificat ISO 9001 propriu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani2.Recomandare3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune4. Declaratie privind efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si personalul tehnic de specialitate5. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens autorizare pentru comercializare si Autorizatie de montaj, punere in functiune6. Certificat ISO 9001 propriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa offline cu organizarea licitatiei ellectronice ca faza finala, intr-o singura runda, potrivit criteriului pretul cel mai scazut
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
53486
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 08:30
Locul: sediul DGFP Brasov, str. M.Kogalniceanu nr. 7, et. VI, cam. 605
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, CUI 20329980, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268 475 146, Email:  [email protected], Fax:  0268 475 146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov
Adresa postala:  str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268/308434, Email:  [email protected], Fax:  0268/547730, Adresa internet (URL):  www.bv.finantepublice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer