Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SISTEM IMPLANT COHLEAR SI PROTEZE AUDITIVE CU ANCORAJ OSOS


Anunt de participare numarul 105256/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Adresa postala:  Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050751, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTINA SUE, Tel. 021-410.09.82, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-410.02.78, Adresa internet (URL):  www.ifacforl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SISTEM IMPLANT COHLEAR SI PROTEZE AUDITIVE CU ANCORAJ OSOS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 068 si 5, 441, 540RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SISTEM IMPLANT COHLEAR SI PROTEZE AUDITIVE CU ANCORAJ OSOS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33185000-0 - Proteze auditive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Cant min 1 buc; Cant max 30 buc;
Lot 2: Cant min 1 buc; Cant max 30 buc;
Lot 3: Cant min 1 buc; Cant max 20 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 068 si 5, 441, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: Lot1?6293ron;Lot2?6308ron;Lot3?4010ron; Se va constitui cf Art.86-HG 925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare; plata se va face in termen de max 120 zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii inainte de incheierea acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 si 181 din OUG 34/2006 si trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa furnizeze produsele solicitate;
Documente edificatoare: 1.Fisa de prezentare; 2.Declaratie privind calitatea de participant; 3.Declaratie privind eligibilitatea; 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181; 5.Istoricul litigiilor; 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat; 7.Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor; 8.Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului; 9. Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10.Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii;11.Autorizatia de livrare eliberata de producator;12.Autorizarea de la producator a operatorului economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie;13.Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE;14.Lista contractelor de furnizare pentru produsele ofertate pe care le-a executat in ultimii 3 ani;15.Minim trei recomandari din partea beneficiarilor trecuti in lista contractelor de furnizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Termenul estimat pentru transmiterea invitatiilor 27.09.2010;Termenul estimat de incepere a licitatiei 29.09.2010;Numar de runde 1;elem of ce va fi reofertat pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: IFCF ORL ?Prof. Dr. D. Hociota? Bucuresti, Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5 biblioteca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  005098, Romania, Tel. 021 408.36.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in termen de maxim 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE FONOAUDIOLOGIE SI CHIRURGIE FUNCTIONALA O.R.L.? Prof.Dr. D. HOCIOTA ? - Serviciul juridic
Adresa postala:  Str. Mihail Cioranu nr.21, sect.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050751, Romania, Tel. 021 / 4100869
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 18:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer