Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie software Sistem informatic integrat cu servicii de implementare si mentenanta postimplementare


Anunt de participare numarul 147217/15.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Secan Dan Ioan; Manoliu Mihaela, Tel. +40 261807551/ +40 261807517, Email: [email protected], Fax: +40 261807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie software Sistem informatic integrat cu servicii de implementare si mentenanta postimplementare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Primariei Municipiului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr. 1, Loc. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de furnizare il constituie achizitionarea unui software Sistem informatic integrat cu servicii de implementare si mentenanta postimplementare, Sistem care va gestiona si va administra in mod unic toate datele si informatiile existente ce vizeaza urmatoarele domenii din cadrul Primariei Municipiului Satu Mare dupa cum urmeaza:
a.Buget
b.Contabilitatec.Resurse Umane si Salarizare
d.Venituri din impozite si taxe
e.Contracte si concesiuni
f.Plata online cu cardulg.Integrare Sistemul National de Plati Electronice (SNEP)
h.Imobilizari corporale si necorporale
i.Gestiunea stocurilor si a obiectelor de inventar
j.Investitii
k.Achizitii
l.Registrul agricol
m.Urbanism
Durata contractului este de 36 luni din care, 12 luni perioada de impelementare si 24 luni perioada de mentenata postimplementare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 294, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantie de participare(g.p.): 15000 LEI. Data la care se va face echivalenta g.p. din LEI in alta valuta va fi data publicarii anuntului de participare in SEAP2.Per.de valabilitate a g.p.va fi cel putin egala cu per.de valabilit.a ofertei, adica de 120 zile, de la data limita de depunere a ofertei indicata in anuntul de participare.3.G.p.se va constitui prin virarament bancar sau instrument de garantare.Instrumentul de garantare va fi emis, de regula, de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate de preferinta cu coresp.in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatiicontractante;sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizat in documentatia de atribuire;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;sa prevede modalitatea de executare a platii g.p., respectiv, conditionat sau neconditionat.G.p.va fi irevocabila. Contul pentru g.p.este: RO46TREZ5465006XXX000201Trezoreria Satu Mare, CUI: 4038806.Pana la data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare, Dovada constituirii g.p.se va transmite in SEAP scanata, cu semnatura electronica si va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante: Primaria Municipiului Satu Mare?Registratura(cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, 440026 Satu Mare.4.Retinerea g.p.se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.5.Incazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prevederile art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actual. si vor prezenta declaratia potrivit Anexei 1 la Leg.346/2004 actual. 1.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.2.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prevederile art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 actualizata si vor prezenta declaratia potrivit Anexei 1 din Lege 346 / 2004 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului1 din fisierul "Formulare" al Documentatiei de atribuire).Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr.314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere.2. Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 actualizata.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul, conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 actualizata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG 34/2006 actualizata.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul "Formulare" al Documentatiei de atribuire).5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in forma lizibila ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/ ofertantul asociat nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantul/ ofertantul asociat, pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006 actualizata.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ord. ANRMAP nr.509/2011.
6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in forma lizibila ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/ ofertantul asociat nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantul/ ofertantul asociat, pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006 actualizata.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ord. ANRMAP nr.509/2011.
7. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata , art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 actualizata (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata, art.90 si art.93 din Legea 161/2003 actualizata va fi prezentata pentru ofertant / ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 actualizata duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Octavian Iulian, Ardelean Radu Ovidiu, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Atilla, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Masculic Csaba, Micle Adrian, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar: Suciu Mariana; Dir.Economic: Ursu Lucica; Administrator public: Babut Domuta Dan; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva: Racolta Mihaela; CFP: Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice: Manoliu Mihaela Cristina; Sef Birou Informatica si Gestiune Retea: Secan Dan Ioan. Comisia de evaluare (inclusiv membrii de rezerva): Sef Birou Informatica si Gestiune Retea: Secan Dan Ioan; Consilieri Birou Informatica si Gestiune Retea: Marinescu Doru Gabriel, Oprea Marin; Consilier Directia DITL: Eros Gyula; Sef Birou Achizitii Publice: Manoliu Mihaela Cristina; Consilieri Biroul achizitii publice: Negru Angelica, Caras Antonela, Mare Daniela Claudia, Szilagyi Andrea, Biris Gavril Florin, Luca Ioan; Consilier Biroul Energetic: Haidu Zsolt.
IMPORTANT:
Pentru situatia participarii la licitatie cu oferta comuna, toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati.
Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in forma lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului. Informatiile prezentate in certificatul consatatator ONRC trabuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertalor.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator ONRC in original sau in copie legalizata.
2. Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
IMPORTANT:
Pentru situatia participarii la licitatie cu oferta comuna, toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati.
Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.EXPERIENTA SIMILARA - CERINTA MINIMA: Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat si implementat sistem informatic integrat software / sisteme informatice integrate software, similar / similare celui care face obiectul contractului de achizitie publica, in valoare cumulata de minim 900.000 lei fara TVA..
In acest sens ofertantul va prezenta un tabel, potrivit ?Formularului T? din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, in care se va indica numarul si data contractului / contractelor prin care ofertantul isi demonstreaza experienta similara, obiectul si denumirea contractului / contractelor si perioada realizarii acestuia / acestora, descriere a succinta a produselor livrate, beneficiarul / beneficiarii produsului / produselor, valoarea totala a contractului / contractelor, valoarea aferenta procentului din contractul de furnizare realizat de ofertant.Data fiind complexitatea si specificul experientei similare ce se solicita a fi demonstrata (furnizare si implementare sistem / sisteme informatice integrate software), se va prezenta anexat tabelului (Formularul T) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte obiectul contractului / contractelor (cu o descriere a succinta a produselor livrate), perioada de realizarea a acestuia / acestora si valoarea aferenta precum si faptul ca a fost asigurata implementarea produsului / produselor.
In cazul in care acel contract / acele contracte prin care ofertantul isi demonstreaza experienta similara, ofertantul a fost asociat cu un alt operator economic, se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii realizata de ofertant din contractul prezentat / contractele prezentate.Potrivit art. 190, alin. (3) din OUG 34 / 2006 actualizata, atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
NOTA: Pentru echivalarea in LEI a experientei similare exprimata intr-o alta moneda (alta valuta), se va avea tine cont de cursul mediul anual LEI ?alta valuta, comunicat de BNR.
IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.
2. INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA (daca e cazul):
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii
numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului.Daca mai multi operatori economici se asociaza cu scopul de a depune oferta comuna, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere, in care sa se mentioneze cel putin urmatoarele: - ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului;
- ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor;
- atat pe parcursul derularii procedurii cat si in cazul desemnarii ca si castigator pe parcursul realizarii contractului liderul este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Acordul de asociere va indica obligatoriu partea/ partile din contract pe care fiecare asociat urmeaza sa le indeplineasca.
IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.
3.STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII ? CERINTA MINIMA:
In vederea demonstrarii de catre ofertant a asigurarii unor standarde minime de calitate, autoritatea contractanta solicita in conformitate cu prevederile art. 191 din OUG 34/2006 actualizata, prezentarea dovezii certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul din care face parte obiectul contractului, aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele: - un tabel potrivit FORMULARUL T din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, in care se va indica numarul si data contractului / contractelor prin care ofertantul isi demonstreaza experienta similara (in valoare cumulata de minim 900.000 lei fara TVA), obiectul si denumirea contractului / contractelor si perioada realizarii acestuia / acestora, descriere a succinta a produselor livrate, beneficiarul / beneficiarii produsului / produselor, valoarea totala a contractului / contractelor, valoarea aferenta procentului din contractul de furnizare realizat de ofertant.- in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte obiectul contractului / contractelor(cu o descriere a succinta a produselor livrate), perioada de realizarea a acestuia / acestora si valoarea aferenta precum si faptul ca a fost asigurata implementarea produsului / produselor.- in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii realizata de ofertant din contractul prezentat / contractele prezentate (in cazul in care acel contract / acele contracte prin care ofertantul isi demonstreaza experienta similara, ofertantul a fost asociat cu un alt operator economic).IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.In vederea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele: - Acord de asociere(daca e cazul).IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.In vederea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele: - Dovada certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul din care face parte obiectul contractului, aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.In cazul depunerii de oferte comune cerinta privind Standardul de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform art. 17, alin. (3) din HG 1660/2006 actualizata, si art. 61 alin. (3) din OUG 34/ 2006 actualizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA1: In cazul in care se constata ca urmare a pretului similar ofertat, ca doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc, pentru departajare ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP, reofertarea de la ofertantii clasati pe primul loc. In acest sens ofertantii vor prezenta in SEAP, propunerea financiara cu un nou pret, in termenul precizat de comisia de evaluare.NOTA 2: In cazul in care ofertantii intampina dificultati de natura tehnica in ceea ce priveste transmiterea documentelor in SEAP, rugam ca acestia sa contacteze operatorul serviciului SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiului Satu Mare - Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807545, Fax: +40 261807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer