Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie stalpi iluminat stradal


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
551.720 RON

Castigatorul Licitatiei: FLASH LIGHTING SERVICES S.A.
Anunt de atribuire numarul 135557/31.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 127117
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. +40 0232258190, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie stalpi iluminat stradal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea, instalarea si punerea in functiune a 50 bucati stalpi iluminat stradal
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928510-6 - Stalpi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
551, 720RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S94-155519din18.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 68334 Denumirea: Achizitie Stalpi iluminat stradal
V.1) Data atribuirii contractului 26.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FLASH LIGHTING SERVICES S.A.
Adresa postala: Str. Constantin Noica, nr.173, Ap.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021133, Romania, Tel. 021-233.42.52, Email: [email protected], Fax: 021-233.42.55
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 564000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 551720.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarif ale op eco vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin(4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declar pe proprie raspundere din care sa rezulte indepl crit de calif (Formularul nr.9, 9A) insotit de: Declar privind calit de participant la procedura?formular 12C, Certif de particip la licitatie cu of independ-Formular 3, Fisa de informatii generale-Formular 8. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declar conform Formularului 9, 9A are obligatia de a prezenta/completa certif/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif, at c primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Conf Legii 346/2004 actualizata IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% pentru crit legate de CA, garantia de participare si garantia de buna executie. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va face prin completarea Formularului 7.Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Se va organiza o licitatie electronica si se va reoferta pretul total fara TVA. Pretul de pornire va fi pretul ofertat in cadrul licitatiei deschise.Licitatia se va desfasura intr-o singura runda, o zi (24 ore) In cazul in care la reofertare vor fi2 sau mai multe oferte cu acelasi pret (care este si cel mai scazut), ofertantii vor proceda la reofertarea propunerilor financiare in plic inchis, la solicitarea comisiei de evaluare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: str. A. Panu, nr. 12A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +40 0232260600, Email: [email protected], Fax: +40 0232260600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasii, Cod postal: 700064, Romania, Tel. +40 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer