Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie studii tehnice


Anunt de participare numarul 112586/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Brebu, Tel. 0213074641, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie studii tehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul central si sediile sucursalelor Hidroelectrica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii studii tehnice: Lot I -Studiu privind calificarea instalatiilor RAFP CPV: 71340000-3 ;Lot II -Remodelare aplicatii web actualizare MTSC(Manag. Tehnic Sediu Central) CPV: 71340000-3;
Lot III- Solutii noi pentru diminuarea/eliminarea vartejului central si al efectelor acestuia la turbinele Francis CPV: 71333000-1;Lot IV- Evaluarea starii tehnice a unitatilor de transformare cu S>60MVA in vederea estimarii duratei restante de viataCPV: 71319000-7;
Lot V -Studiu privind analiza curgerii pe traseul hidraulic al CHE Mariselu, determinarea incarcarii pe paletele rotorului, evidentierea turbionului central, masurarea pulsatiilor in conul tubului de aspiratie si stabilirea solutiilor optime de reducere a turbionului central CPV: 71335000-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71340000-3 - Servicii integrate de inginerie (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71333000-1-Servicii de inginerie mecanica (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Temelor de executie
Valoarea estimata fara TVA: 959, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in cuantum de: LOT I =1.500 Lei;LOT II = 3.500 Lei;LOT III = 1.250 Lei;LOT IV = 1.840 Lei;LOT V = 1.500 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, impozitele si taxele locale si impozite si taxe la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista;Informatii generale, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani care sa fie de cel putin: Lotul I: 290.000 Lei;Lotul II: 690.000 Lei;Lotul III: 240.000 Lei;Lotul IV: 360.000 Lei;Lotul V: 290.000 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista a cel putin o documentatie:
LOT I - de proiectare, executie sau exploatare a echipamentelor electrice, precum si a instalatiilor RAFP finalizata, in ultimii 3 ani, LOTII ? de aplicatii informatice, baze de date, finalizata, in ultimii 3 ani
LOT III ? de studii in domeniul de interes al lucrarii, in ultimii 3 ani
LOT IV- de experienta similara in domeniul de interes al studiului precum si in domeniul efectuarii de expertize tehnice a unitatilio de transformare de mare putere cu Sn = 60 MVA, respectiv investigarii tehnice de minimum 10 trafo / autotrafo din SEN, in ultimii 3 ani.
LOT V ? de experienta similara in domeniul de interes al studiului, in ultimii 3 ani, avand valoarea insumata de minim: LOT I -140.000 Lei;LOT II -340.000 Lei;LOT III-120.000 Lei;LOT IV-180.000 Lei;LOT V-140.000 Lei;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate;LISTELE privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;Listele cu presonalul de specialitate.. Standarde de managemental calitatii conform ISO 9001/2008;Standarde de protectia mediului conform ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2010 11:00
Locul: sediul SC Hidroelectrica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. sTAVROPOLEOS. NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Spaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art.256 si art.270, 271 si 277 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala:  str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 021/3032565, Email:  [email protected], Fax:  021/3032545
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer