Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tractoare, remorca, troliu - D.S.Botosani


Anunt de participare numarul 140381/12.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, In atentia: -
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, In atentia: -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, In atentia: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tractoare, remorca, troliu - D.S.Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Ocolului Silvic Trusesti si sediul Ocolului Silvic Darabani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 2 buc. tractoare, 1 buc. remorca pentru busteni cu brat de incarcare cu greifer, 1 troliu forestier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
16520000-6-Remorci de descarcare pentru agricultura (Rev.2)
16600000-1-Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. tractor cu comanda franare pneumatica, 1 buc. tractor, 1 remorca pentru busteni cu brat de incarcare cu greifer, 1 buc. troliu forestier.
Cursul valutar lei/euro care a stat la baza stabilirii valorii estimate a contractului ce urmeaza a fi atribuit in echivalent euro este 4.5742 lei/euro, curs BNR din data de 17.10.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 96, 550EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: LOT nr. 1 - 728 EURO si LOT nr. 2 - 237.5 EURO . Garantia de participare se va constitui in lei (LOT nr. 1 - cuantum in lei= lei/euro la cursul BNR din ziua anterioara datei limita de depunere a ofertelor X 728 euro respectiv LOT nr. 2 - cuantum in lei= lei/euro la cursul BNR din ziua anterioara datei limita de depunere a ofertelor X 237.5 euro) prin una din modalitatile urmatoare: - Ordin de plata in contul Directiei Silvice Botosani (cont RO91RZBR0000060007677954 ? Raiffeisen Bank Botosani), care se va depune in SEAP. - Sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul Directiei Silvice Botosani, cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare va fi stabilit conform art. 278 indice 1, litera a din O.U.G. nr. 34/2006.; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt I.M.M.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente obligatorii: 1)Informatii generale - se va complets formularul nr. 1, din sectiunea FORMULARE - Informatii generale2)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 2 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind eligibilitatea.Documentul va fi prezentat si de ofertanti asociati, tertul sustinator, daca este cazul3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind calitatea de participant la procedura4)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documentele solicitate pentru neancadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c, indice 1, si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.5)Declaratie privind neancararea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE - Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantulasociat/subcontractantul nu are, in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin, pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fi exclusi din procedura de atribuire.Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Sorin Corduneanu, Viorica Andronachi, Paraschiv Anusa, Iosub Titiana, Irimia Maria, Ipser Heinrich, Ciobanu Catalin, Amitrului Gabriel.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu cerintele din Ord. nr. 314/2010 al ANRMAP7) Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Cerinte minime : a)Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila"conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc.;b)Persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document( contract /proces verbal de receptie sau alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar) prin care sa faca dovada ca a livrat produse similare ( Lot nr. 1 ? tractoare, Lot nr. 2 ? remorca busteni, troliu forestier)in valoare de min- Lot 1 - tractoare- 300000 lei- Lot 2 ? remorca busteni, troliu forestier ? 100000 leiSe vor prezenta urmatoarele formulare: ?Lista principalelor livrrai de produse in ultimii 3 ani?. -?Experienta similara?.Cursul valutar lei/euro care a stat la baza stabilirii echivalentului in lei este 4, 5742 lei/euro, curs BNR din data de 17.10.2012.
Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului "Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Informatii privind asocierea. Completarea formularului ?Acord de asociere?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de contract din documentatia de atribuire. In situatia in care sunt obiectiuni la proiectul de contract, respectiv modificari al clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi formulate in scris cu justificari si inaintate cu documentele de calificare. Daca propunerile sunt dezavantajoase pentru autoritatea contractanta aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge, informand ofertantul. Daca ofertantul nu renunta la aceste clauze, autoritatea contractanta va incadra oferta ca neconforma si o va respinge.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
n termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Botosani, comp. juridic
Adresa postala: str. Pacea, nr. 47, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710013, Romania, Tel. +40 231512882, Email: [email protected], Fax: +40 231512882
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer