Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie tractor forestier echipat cu remorca forestiera si macara in leasing financiar pe cinci ani


Anunt de participare numarul 139522/09.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 516425
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 516425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie tractor forestier echipat cu remorca forestiera si macara in leasing financiar pe cinci ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Directia Silvica Tulcea-Ocolul Silvic Macin
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tractor forestier echipat cu remorca forestiera si macara in leasing financiar pe cinci ani conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
34223300-9-Remorci (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse: a)un tractor cu utilizare in agricultura, silvicultura si transport rutier de marfa;b)remorca forestiera cu autoincarcare prin intermediul unei macarale forestiere
Servicii: a)servicii de leasing financiar pe cinci ani pentru tractorul forestier echipat cu remorca forestiera si macara;b)servicii de asigurare CASCO pe 60 luni de la livrarec)servicii de asigurare RCA pentru primele 12 luni de la livrare;
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8000 lei cu perioada de valabilitate de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire-depunere la casieria A.C., fie prin ordin de plata cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont RO80RZBR0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank Tulcea)sau numerar.Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere.In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform art.87 alin(1) din HG 925/2006, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica i perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va posta in SEAP(scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul A.C.de catre toti operatorii economici.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.2781 din OUG nr.34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Declaratie prind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006.Persoane cu functii de decizie privind prezenta achizitie: ing.Enescu Paula-director, ing.Petcu Costel-director tehnic, ec.Benga Carmen-director economic, ing.Lupu Paul-responsabil achizitii, ing.Condac Marius-responsabil mecanizare si consilier juridic Apahidean Felicia
Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna precedenta procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"pentru persoane juridice romane
Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna precedenta procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"pentru persoanele juridice romane. Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor)din care sa rezulte obiectul de activitate care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului.
In etapa evaluarii ofertelor A.C. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta este obligatorie in vederea calificarii
a)Operatorul economic(lider, asociat)trebuie sa prezinte Lista principalelor livrari/prestari similare efectuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Informatii privind subcontractantiiCerinta obligatorie: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le ubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Informatii privind asocierea: Cerinta obligatorie
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare).
Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic trebuie sa prezinte Lista unitatilor service
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Tulcea-Compartiment juridic
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer