Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie, transport si montare parapete deformabile


Anunt de participare numarul 24809/26.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIATUL Autoritatii contractante, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie, transport si montare parapete deformabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pe raza fiecarui SDN in parte, in functie de comenzile ferme ale achizitorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, transport si montare de 18.900 metri liniari de parapete deformabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28821100-4 - Parapete rutiere (Rev.1)
28823200-9-Parapete (Rev.1)
45340000-2-Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este de 18.905 metri liniari de parapete deformabile.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 787, 312RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP CLUJ are dreptul de a creste/diminua cantitatea prevazuta in contract, conform OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare este in valoare de: 27.870 Lei, fiind specificat pe fiecare lot in parte in Anexa B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Program 2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ulimii 5 ani in situatiile prevazute de articolul 180/181/OUG 34/2006: Certificat ORC sau echivalent, cazier juridij sau echivalent, declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative, juridice sau a unei asociatii profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;Bilantul contabil pe 2005/2006 si Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x100)>100%;Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x100)>30%confirmate de o banca agreata de ofertant;Scrisori de Bonitate din partea bancilor;Caziere fiscale, echivalent;Certificari, echivalent;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, de contracte care pot fi prezentate ca experienta similara si pot fi de orice tipuri de produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. CLUJ, str. Decebal, nr.128, loc. Cluj-Napoca.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele autorizate de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: -, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2007 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer