Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie uniforme de serviciu


Anunt de participare numarul 135297/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie uniforme de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul D.S.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie uniforma de serviciu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie uniforma de serviciu
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% , adica 9.000 lei, valabila 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Se poate constitui prin : Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig.-Ordin de plata confirmat de catre o banca emitenta ;Cont de depunere RO81RZBR0000060001071076 ? Raiffeisen bank Rm.Valcea-Cu numerar la casieria D.S.Valcea-Garantia de participare trebuie constituita(garantia intrata in contul D.S.Valcea)pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor .In cazul in care garantia de participare nu este prezentata la data deschiderii ofertelor , precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus , respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. 10% din valoarea contractului.Se poate constitui : - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari-Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc. de atrib.. A.C. va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG.34/2006, aprob. cu modif.si complet.prin L 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie de eligibilitate , Certificat de participare cu oferta independenta , conf.Ordinului ANRMAP nr.314/2010 , Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire(director ing.Ion Oprescu , director tehnic ing.Cosmin Cracana , director economic ec.Constantin Gogonetu, ing.Jinaru Adam- sef birou productie, ing.Dinu Dumitru? comp.paza, CJ Ababe Emanuela, ec.Dumitrascu Ana-birou contabilitate, ing.Iosif Adrian- com.productie). certificatul de atestare ficsla de la bugetul local si bugetul consolidat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara datei de depunere a ofertelor Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, certificat de atestare fiscala de la bugetul local si bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia operatorului economic in luna anterioara datei de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, cel putinegala cu valoarea achizitiei , adica 450.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte contracte din ultimii 3 ani in valoare de cel putin 450.000 lei, Se vor prezenta mostre ale materialelor folosite pentru fiecare produs din caietul de sarcini (de 10cm x 10cm pentru fiecare material) intr-un clasor, Se vor prezenta mostre, etichetate corespunzator
Certificate care sa ateste calitatea produselor, Operatorul economic trebuie sa prezinte ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 12:00
Locul: sediul D.S.Valcea, str.carol I , nr.37, Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii, in cazul in care exista clasate pe primul loc doua oferte egale, acestora li se va solicita o noua propunere financiara , care va fi depusa in plic inchis, pentru vizualizarea documentatiei operatorul economic trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii programelor semnate electronic(este disponibil gratuit pe sit-urile furnizorilor de semnatura digitala)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.256
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Valcea
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer