Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie utilaj multifunctional


Anunt de participare numarul 110467/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GRINTIES (Primaria comunei Grinties)
Adresa postala:  sat Poiana, comuna Grinties, judetul Neamt, Localitatea:  Grinties, Cod postal:  617230, Romania, Punct(e) de contact:  Oana-Raluca Ciucanu, Tel. 0233265410, Email:  [email protected], Fax:  0233265172, Adresa internet (URL):  http: //www.primariagrinties.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii specifice administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaj multifunctional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Grinties, judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va cuprinde furnizarea unui utilaj multifunctional in cadrul obiectivului de investitii: ?Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar, in comuna Grinties, judetul Neamt si achizitia de utilaje pentru intretinere drumuri?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea unui utilaj multifunctional din cadrul obiectivului de investitii: ?Proiect integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar, in comuna Grinties, judetul Neamt si achizitia de utilaje pentru intretinere drumuri?.
Valoarea estimata fara TVA: 550, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin fonduri comunitare, din bugetul de stat si din bugetul local. PROGRAMUL FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie - Formularul nr. 2 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
certificat constatator in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;certificat constatator in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate care face obiectului contractului de achizitie publica, conform Formularul 3 ? Informatii generale si Anexa 3A;
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 1.000.000 lei. Pentru agentii economici noi infiintati se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs;
copie dupa bilantul contabil al societatii pentru anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 ?Declaratia privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani? din care sa reiasa ca ofertantul a livrat in ultimii 3 ani minim un contract de furnizare similar cu cel care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, cu o valoare de cel putin 400.000 lei;
Formular nr. 6 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
25%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie acordata
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 14:00
Locul: Sediul Primariei comunei Grinties, comuna Grinties, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos 6, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 completata si modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Grinties
Adresa postala:  comuna Grinties, judetul Neamt, Localitatea:  Grinties, Cod postal:  617230, Romania, Tel. 0233/265.410, Fax:  0233/265.172
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer