Licitatie Publica - Achizitie:?SISTEM INFORMATIC UNITAR PENTRU MONITORIZAREA SI OPTIMIZAREA INGRIJIRII BOLNAVILOR CRITICI DIN SPITALELE PLATFORMEI FUNDENI: INTRA-OPERATOR, POST-OPERATOR SI DIN SECTIILE DE ANESTEZIE ? TERAPIE INTENSIVA?
Anunt de participare numarul 149157/05.02.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213175222, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie: ?SISTEM INFORMATIC UNITAR PENTRU MONITORIZAREA SI OPTIMIZAREA INGRIJIRII BOLNAVILOR CRITICI DIN SPITALELE PLATFORMEI FUNDENI: INTRA-OPERATOR, POST-OPERATOR SI DIN SECTIILE DE ANESTEZIE ? TERAPIE INTENSIVA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALELE PLATFORMEI FUNDENI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Institutul de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare ?Prof. Dr. CC Iliescu? in calitate de autoritate contractanta, in cadrul proiectului Cod SMIS ? 38125, cu titlul ?SISTEM INFORMATIC UNITAR PENTRU MONITORIZAREA SI OPTIMIZAREA INGRIJIRII BOLNAVILOR CRITICI DIN SPITALELE PLATFORMEI FUNDENI: INTRA-OPERATOR, POST-OPERATOR SI DIN SECTIILE DE ANESTEZIE ? TERAPIE INTENSIVA? urmareste prin prezentul contract achizitionarea unui Sistem Informatic Electronic Clinic pentru Anestezie si Terapie Intensiva care va asigura monitorizarea continua, completa, precisa si trasabila (inclusiv din punct de vedere medico-legal si al arhivarii informatiilor) a parametrilor vitali ai pacientilor ingrijiti in sectiile de anestezie-terapie intensiva (ATI), a procedurilor executate in aceste sectii precum si a starii bolnavilor ingrijiti in aceste sectii, avand drept efecte: reducerea semnificativa a numarului de erori, cresterea productivitatii si eficientei personalului medical prin reducerea incarcarii cu operatii administrative si birocratice.Spitalele Platformei Fundeni sunt: 1. Institutul de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare ?Prof. C.C. Iliescu? ? Lider de proiect;2. Institutul Clinic Fundeni ? Partener 1;3. Institutul Oncologic ?Al. Trestioreanu? Bucuresti ? Partener 2.Datorita faptului ca cele trei spitale sunt Centre de Excelenta in domeniul lor de expertiza si a faptului ca pe Platforma Fundeni vin pacienti din toata tara cu patologii complexe care, in unele cazuri, necesita tratament si transfer intre cele trei spitale ale Platformei, Sistemul Informatic (ATI) trebuie sa permita accesarea si trasabilitatea datelor pacientului intre sectiile aceluiasi spital si, totodata, intre cele trei spitale. Alegerea unui Sistem Informatic (ATI) unic pentru cele trei spitale va avea printre rezultate: imbunatatirea tratamentului de care vor beneficia pacientii celor trei spitale, evitarea cheltuielilor cu repetarea tratamenului/analizelor, etc.Sistem Informatic Electronic Clinic pentru Anestezie si Terapie Intensiva (ATI) va cuprinde urmatoarele componente: A) Produse: 1. Componenta software Solutia de ATI +SO (Sali de operatie) inclusiv instalarea si punerea in functiune:
2. Componenta hardware (inclusiv instalarea si punerea in functiune a tuturor produselor livrate): ? Echipament server (cu rack si UPS)? Statii de lucru? Echipament conectivitate echipamente medicale? Monitor multiparametric? Echipamente reteaB) Servicii accesorii1. Instruirea personalului: a. instruirea a 10 persoane pentru administrarea sistemului informatic si pentru instruitrea altor utilizatorib. instruirea a 60 de utilizatori ai sistemului2. Asigurarea serviciilor pe timpul garantiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
33195100-4-Monitoare (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachetul de produse va contine: Componenta software: Solutie software de ATI +SO (Sali de operatie)Componenta hardware: ? Echipament server (cu rack si UPS) ? 3 buc.? Statii de lucru ? 110 buc.? Echipament conectivitate echipamente medicale ? 110 buc.? Monitor multiparametric ? 6 buc.? Echipamente retea ? 1 pachet care sa contina toate echipamentele necesare functionarii sistemului.Nota: toate produsele livrate vor fi instalate si puse in functiune de ofertant la sediile beneficiarilorPachetul de servicii va contine: Servicii instruire utilizatori - 1Servicii instruire administratori ? 1Asigurarea serviciilor pe timpul garantiei - 1Coduri CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)48820000-2 - Servere (Rev.2)33195100-4 - Monitoare (Rev.2)80533100-0 - Servicii de formare in informatica (Rev.2)32400000-7 - Retele (Rev.2)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 105, 115RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat-Axa Prioritara 3.2.4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) este de minim 5.000.000 lei. Mentionam faptul ca in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.Cerinta nr. 2 Situatiile financiare aferente anilor 2011, 2012 si 2013, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. Operatorii economici straini vor depune situatia financiara, daca in tara respectiva nu exista obligativitatea intocmirii unui astfel de document se vor accepta si alte documente echivalente si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea situatiei financiare sau altor documente echivalente, din tara respectiva. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate, in limba romana ale documentelor solicitate mai sus conform art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la existenta unei aplicatii similare tip Revisal ori raporturile juridice dintre ofertant si persoana responsabila nu se concretizeaza conform legii straine aplicabile intr-un inscris, se accepta o declaratie.
Cerinte referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru realizarea contractului: Ofertantul trebuie sa propuna o echipa de experti pentru realizarea contractului si sa faca dovada capacitatii profesionale a expertilor propusi de a indeplini cerintele proiectului. Echipa trebuie sa raspunda la urmatoarele cerinte obligatorii si sa fie compusa cel putin din: A. Manager de proiect ?1 expert, participarea ca expert intr-un proiect similar si/sau manager intr-un proiect/contract; B. Expert analist de sistem ? minim 1 expert cu experienta dovedita in proiecte de sisteme informatice integrate de complexitate similara celui ofertat; C. Expert in baze de date ? minim 1 expert cu experienta dovedita in proiecte de sisteme informatice integrate de complexitate similara celui ofertat; D. Expert infrastructura software si hardware ? minim 1 expert. Acesta trebuie sa detina competente privind proiectarea, implementarea si administrarea solutiilor / infrastructurilor IT si experienta dovedita in proiecte de sisteme informatice integrate de complexitate similara celui ofertat; E. Tester ? minim 1 expert cu experienta dovedita in testarea de software aplicativ de complexitate similara celui ofertat.
Experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au livrat prin contracte produse similare, a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie de minim: 5.000.000 lei (fara TVA). In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; - nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; - comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; - partea /partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita /indeplinite de fiecare asociat in parte.
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Operatorul economic trebuie sa prezinte un certificat care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii, precum si un certificat pentru securitatea informatiei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare memebru al asocierii pentru partea lui de implicare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriul 1 Tehnic
20%
Descriere: Colectarea datelor in solutie de la alte modele de aparatura medicala specifica ATI si asigurarea conectivitatii cu aceste modele.
3.
Criteriul 2 Tehnic
20%
Descriere: Solutia mobila.
4.
Criteriul 3 Tehnic
20%
Descriere: Modul de ingrijire a ranilor.
5.
Criteriul 4 Tehnic
20%
Descriere: Posibilitatea configurarii aplicatiei software direct de catre utilizatori.
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S039-061849 din 23.02.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2014 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2014 10:00
Locul: La sediul institutului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un imputernicit (sau doi)din partea eventualilor ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara TIC pentru sectoarele privat si public Domeniul Major de Interventie ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice? Operatiunea ?Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Sanatate? Numar de referinta SMIS CSNR 38125 Contract de finantare 636 /324/ 20.12.2012
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj autoritatea contractanta va alege oferta cu pretul cel mai mic. In cazul in care si in urma analizarii acestui criteriu raman una sau mai multe oferte pe primul loc autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care vor fi transmise comisiei de evaluare in plic sigilat. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 258, Sector2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. +40 0213175222, Fax: +40 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2014 09:47