Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII REACTIVI DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 143335/27.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Adresa postala: Comuna SAPOCA, Localitatea: Buzau, Cod postal: 127540, Romania, Punct(e) de contact: MARIA RAPITEANU, Tel. +40 0238528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238528474, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca cu paturi de utilitate publica, cu personalitate juridica, ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul SPITALULUI DE PSIHIATRIE SAPOCA, com. SAPOCA, jud. BUZAU
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 494, 819.11RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite semestrial sau anual in functie de sursele de finantare.Valoarea fara TVA a celui mai mare contract subsecvent este de 413504.01
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii reactivi de laborator compatibili cu urmatoarele analizoare: ILAB 600, COULTER HMX, IMMULITE,
UROMETER, QUICK COAG, EASYLYTE, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru sunt conform anexei nr. 1 a Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 226, 117.74 si 1, 494, 819.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea maxima a acordului cadru: 14.950 lei.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii anuntului de participare.Garantia se poate depune la casieria unitatii, se poate depune cu OP in contul RO74TREZ1665005XXX000318, TREZORERIA BZ, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari, conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile (egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va retine si in cazul contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata conf. prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata. 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, ce urmeaza a se incheia .Se constituie conform art. 90 alin.1 - 3 din HG 925/2006, modificata si completata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate ) formularul 1;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata - formularul 2;
-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetele locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP.formularul 6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata privind conflictul de interese.Persoane responsabile: ec.Popescu Dumitru - manager, ec. Vlad Laurentiu - director financiar, ec.Rapiteanu Maria - sef birou achizitii publice, jr. Neagu Liliana - consilier juridic, dr.Piriu Gabriela - sef laborator.- formularul 4 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate la solicitarea AC documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 3)? cifra de afaceri globala, respectiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) . In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare; ? Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa fie cel putin egala cu 827.008 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR;
- Pentru dovedirea indicatorului " cifra de afaceri" , operatorul economic va prezenta documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, benef., indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati; In cazul in care op. economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa docum. solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;? Experienta similara -se solicita ca cerinta minima de calificare, demonstrarea efectuarii de livrari de produse similare in ultimii 3 ani(iunie 2010, 2011, 2012, iunie 2013) in baza a cel putin un contract in valoare/valoare cumulata de minim 413.504 lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produsese realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Standarde relevante privind asigurarea calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- La experienta similara ptr. calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se va prezenta in copie "conform cu originalul" certificatul ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2013 09:30
Locul: Sediul autoritatii contractante: SPITALUL DE PSIHIATRIE SAPOCA, com..SAPOCA, jud. BUZAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai operatorilor economici sau persoane imputernicite ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: SPITALUL DE PSIHIATRIE SAPOCA, com. SAPOCA, jud.BUZAU, Localitatea: SAPOCA, Cod postal: 127540, Romania, Tel. +40 0238/528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238/528474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer