Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii servicii de tiparirea buletinelor de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2012


Anunt de participare numarul 139588/11.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI IASI
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.60, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Breaban, Tel. +40 232235400, Email: [email protected], Fax: +40 232211312, Adresa internet (URL): www.prefecturaiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii servicii de tiparirea buletinelor de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul/punctul de lucru al operatorului economic ofertant.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea, in conformitate cu prevederile Legii nr. 35/2008 si H.G.nr.894/2012, a unui numar de:
a) aproximativ 760.000 buletine de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor din anul 2012, in cele 12 colegii uninominale din judetul Iasi, continand aproximativ14 pagini A4 / buletin de vot;
b) aproximativ 760.000 buletine de vot pentru alegerea Senatului din anul 2012, in cele 5 colegii uninominale din judetul Iasi, continand aproximativ12 pagini A4 / buletin de vot.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tiparirea a unui numar de:
- aproximativ 760.000 buletine de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor din anul 2012, in cele 12 colegii uninominale din judetul Iasi, in conformitate cu prevederile HG nr. 802/2008, pentru aprobarea primei delimitari a colegiilor uninominale pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, a aproximativ 14 pagini A4 / buletin de vot, - aproximativ 760.000 buletine de vot pentru alegerea Senatul din anul 2012, in cele 5 colegii uninominale din judetul Iasi, in conformitate cu prevederile HG nr. 802/2008, pentru aprobarea primei delimitari a colegiilor uninominale pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, a aproximativ 12 pagini A4 / buletin de vot.
Valoarea estimata fara TVA: 456, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 9.100 lei.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul RO40TREZ4065005XXX000406, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin orice alta modalitate permisa de lege [art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se admit subcontractanti sau asocieri.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura din care sa rezulte calitatea de participant la procedura a operatorului economic.Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura cu oferta independent, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificat de participare la procedura cu oferta independent, conform Ordinului nr. 314/2010.Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Ofertantul prezinta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. In situatia in care exista persoane conform prevederilor art. 691din O.U.G. 34/2006 ofertantul va fi exclus de la procedura.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Romeo Olteanu- Prefect
2. Bogdan Razvan Abalasi - Subprefect
3. Marian Tuduran - Sef Serviciu
4. Maricica Rusu - Sef Serviciu
5. Ionel Patrascu - Consilier
6. Irimescu Constantin Adrian ? Sef Birou Financiar-Contabil
7. Breaban Valentin - Responsabil Achizitii PubliceCerinta nr. 6
Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul. Pentru rezidentii romani, se solicita certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, precum si certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatelor de atesare fiscala.- In baza certificatelor de atesare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care depune oferta pentru prezenta procedura de atribuire Cerinta nr. 1: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului competent (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) in original/copie legalizata sau copie conform cu originalulCerinta nr. 2: Sa dovedeasca faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului competent (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) in original/copie legalizata sau copie conform cu originalulCerinta nr. 3: Sa dovedeasca faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, din care sa rezulte ca este operativa in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire in cazul in care la oferta a fost depus in copie conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului competent (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) in original/copie legalizata sau copie conform cu originalulCerinta nr. 4: Sa faca dovada ca se incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul)Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul)Persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare prin care se dovedeste forma de inregistrareModalitatea de indeplinire: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 456.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare
a) prezentarea a maxim 3 contracte similare care insumate sa fie in valoare minima totala de 456.000 RON.
b) recomandarii din partea beneficiarilor/clientilor pentru contractele prezentate
Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de tehnicii de imprimare si tiparire tip bobina.
Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele tehnice, la dispozitia sa, care poate determina un serviciu de calitate si prestat la termen.
Cerinta nr.4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de spatii de depozitare si manipulare a hartiei, buletinelor de vot si a deseurilor rezultate.
Cerinta nr.5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de capacitatea de depozitare si manipulare a unor bobine cu greutatea cuprinsa intre 450-500kg hartie de tip:
- hartie de ziar bobina de 61cm/48, 8 grame/mp sau
- hartie de ziar bobina de 84cm/48, 8 grame/mp.
Cerinta nr. 6
Informatii privind efectivul mediu anual.
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare a personalului.
Cerinta nr. 1Se solicita Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Cerinta nr. 2Se solicita Certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 11:00
Locul: Sediul Institutiei Prefectului - Judetul Iasi din Str. Anastasie Panu, nr.60, Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac 5 zile conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer