Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL PE PNEURI


Anunt de participare numarul 22299/05.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRAGADIRU
Adresa postala: COMUNA BRAGADIRU , JUDETUL TELEORMAN, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 147030, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL RABOJ, Tel.0727740760, Email: [email protected], Fax: 0247/335065
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL PE PNEURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: PRIMARIA BRAGADIRU, JUDETUL TELEORMAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL PE PNEURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522621-3 - Excavatoare mecanice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1(UNU)BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL PE PNEURI
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 1000 EURO, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA OFERTEI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, PLATA CU O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONF.ART.44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, CERTIFICAT EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI DE PE LANGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA - ptr. persoanele juridice romane
DOCUMENTE EDIFICATOARE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA JURIDICA / ptr. persoanele juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR 12A, BILANTUL CONTABIL DIN ANUL PRECEDENT(2006), VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE SI/SAU DUPA CAZ RAPOARTE ANUALE PRECUM SI ALTE DOCUMENTE LEGALE PRIN CARE SE POATE DOVEDI CAPACITATEA ECONOMICO-FINANCIARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA SISTEMULUI PROPRIU DE ASIGURARE A CALITATII PRODUSULUI FURNIZAT ( FORMULAR 2+CERTIFICATE ISO), LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DIN ULTIMII 3 ANI - FORMULAR 12D, FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA DE LIVRARI PRODUSE SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI- FORMULAR 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: ACHITABIL IN NUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI BRAGADIRU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2007 11:00
Locul: PRIMARIA BRAGADIRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICARE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5 , SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BRAGADIRU
Adresa postala: STR. DUNARII, Localitatea: BRAGADIRU, Cod postal: 147030, Romania, Tel.0247335203, Fax: 0247335065
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer